14 Reacties

3 jaar geleden

Misschien een knijpfruitje of knijpgroente? Dat werkt hier goed. Vaak ook als het uit de koelkast komt, lekker koud.

3 jaar geleden

Geen zorgen, mijn zoontje is onlangs ook echt goed ziek geweest en wilde ook niks eten. Eten is minder belangrijk dan drinken ! Zolang je kleintje blijft drinken is er niet veel aan de hand.. geef bijvoorbeeld een beetje verse sinaasappelsap.. wat ook zou kunnen helpen is olvarit tarwe&granen door de melk ( in een fles geven )..

3 jaar geleden

Reactie op Miarnold

Misschien een knijpfruitje of knijpgroente? Dat werkt hier goed. Vaak ook a ...
Oh ja, dat is een goed idee..ook goed voor zn doorkomende tandjes waar hij last van heeft. Lekker verkoelend. Super bedankt

3 jaar geleden

Ik zou het water vervangen door melk kunstvoeding. Daarin zitten nog voedingsstoffen en calorieen tov water.

3 jaar geleden

Reactie op Lies27

Geen zorgen, mijn zoontje is onlangs ook echt goed ziek geweest en wilde oo ...
Super bedankt voor de tips. Ga ik zeker doen.

3 jaar geleden

Misschien yoghurt met muesli?

3 jaar geleden

Drinken is het belangrijkste. Ik zou me geen zorgen maken om het eten. Van zodra hij er terug zin in heeft zal hij het wel aangeven.

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Misschien yoghurt met muesli?
Naturel yoghurt met vers fruit pureren, krijgt hij ook nog fruit binnen. Drinken is idd het belangrijkste. Als hij erg last heeft van doorkomende tanden of kiezen kun je 'm ook laten kauwen op een koud/nat washandje. Dan krijgt hij ook vocht binnen, terwijl hij zijn pijn verlicht.

3 jaar geleden

Of een snackkomkommertje vanuit de koelkast, in de lengte in vieren snijden. Dan heb je 4 lange reepjes zeg maar. Is ook koud, maar komkommer bevat ook veel vocht. Vindt mijn dochtertje ook fijn om op te kauwen met haar doorkomende kiezen.

VRIEND

3 jaar geleden

Ik heb wel eens yoghurt een beetje aangelengd met water toen mijn zoontje niet wilde drinken. Dat werkt goed, misschien lukt dat ook bij niet willen eten, omdat het toch erg vloeibaar is. Misschien kun je ook een smoothie maken, dan krijgt hij ook wat fruit binnen of eventueel groente. Sterkte, hopelijk gaat het snel beter.

3 jaar geleden

Reactie op Milagro

Naturel yoghurt met vers fruit pureren, krijgt hij ook nog fruit binnen. D ...
Goeie tip, niet aangedacht.. bedankt

3 jaar geleden

Super bedankt, ja hopelijk gaat het snel beter..het is koorts, tandjes doorkomen, muggen beten, slecht slapen, niets willen eten..ik ben echt moe😬

3 jaar geleden

Pap, potje fruit, vitamine water. Eten vloeibaar maken met melk of water?? Succes en beterschap!!

3 jaar geleden

Mijn zoontje van 13 maanden had dit ook. Ik heb toen overal smoothies van gemaakt in een fles met een pap-speen aangeboden.