9 Reacties
3 jaar geleden
Hoi! Herkenbaar hoor! Mijn dochter zit al ruim twee maanden in een autostoel omdst ik haar echt niet meer in de maxicosi kreeg. Heb je al een autostoel? Als ik je dan een tip mag geven, de maxicosi axiss. Die draait een kwartslag, dus ideaal voor je rug, en kun je in ligstand zetten. Zo ligt je kindje wat meer en zodra ze kan zitten en wat groter wordt ga je de stoel steeds wat rechter zetten. Mijn dochter zit al wel maar de stoel staat ook hier in ligstand. Mijn zoon is nu 3,5 en past zonder jas nog in de stoel, dus je kunt er een tijdje mee vooruit. Ze zijn inmiddels ook volop tweedehands te koop. Succes!!
3 jaar geleden
Je hebt ook autostoelen vanaf 6 maanden, maar ik begrijp dat je je vervolg stoel al hebt klaarstaan.
Ik denk dat Maxicosi zou adviseren om hem toch nog in de cabriofix te laten, aangezien dat toch het veiligst is. Ze mogen daar in tot hun hoofd er bovenuit steekt.
Moeten ze in de pebble echt zelfstandig kunnen zitten ? Heb ik nog nooit iets over gelezen eigenlijk.
3 jaar geleden
Reactie op Tamara1984
Hoi! Herkenbaar hoor! Mijn dochter zit al ruim twee maanden in een autostoe ...
Mijn dochter zit ook al 2 maanden niet in de maxi cosi.. lekker in ligstand in de autostoel en ze vind het geweldig 馃檪
3 jaar geleden
Hartelijk dank voor alle reacties!
Hier heb ik zeker wat aan 馃槉
Ik houd hem dan nog eventjes in de Pearl, want daar heeft zijn hoofdje nog 3 a 4 cm voordat die erboven uit steekt 馃憤
Daarna kijk ik verder of ik bij de Pearl blijf of toch dan een ander aanschaf.
Bedankt & een fijne jaarwisseling toegewenst! 馃馃嵕
3 jaar geleden
Reactie op MyFirst-Ash
Hartelijk dank voor alle reacties!
Hier heb ik zeker wat aan 馃槉
Ik houd hem ...
Wij hebben de pearl (pro) i-size gekocht, en die kan achterstevoren, achterover, het verkleinkussen eruit en daarna kan ook het hoofdkussen omhoog als t hoofdje te ver uitsteekt. Zo uit mn hoofd te gebruiken tot +- 4 jaar. Onze kleine meid van bijna 9 maanden vind die ook prettiger als onze maxicosi Rock
(Op de foto was ze 7 maanden en heeft alleen ff proefgezeten馃檲)