17 Reacties
3 jaar geleden
Ik weet geen tip, maar bij onze babyfoon gaan ook blauwe lampjes Branden bij geluid. Ik word daar on wakker van, dus heb tegenwoordig de babyfoon naar de muur toegedraaid 🤣 en geluid op zacht staan, omdat ik van elk geluidje anders wakker wordt 🙈
Manlief snurkt ook,maar daar slaap ik bijna altijd wel doorheen 🤷♀️
3 jaar geleden
Ik heb altijd nachtdienst heb vandaag maar 3 uren geslapen😅
En nu mijn man fulltime werkt hoor ik ook steeds gesnurk
🤪
3 jaar geleden
De babyfoon via de app babyfoon 3G op je telefoon is handig. Hiermee kan je voor meldingen ook alleen een tril functie aanzetten
3 jaar geleden
Reactie op Marypsi
Weet je specifiek welke app? En kan je dan elke babyfoon gebruiken? Ben een ...
De app heet “ Babyfoon 3G”. Je hebt er twee telefoons voor nodig en op beide telefoons installeer je deze app. Vervolgens kan je vrij gemakkelijk via de app beide telefoons met elkaar verbinden en dan werkt de babyfoon direct. We hebben een oude iPhone in een oplader op de kamer van onze dochter gelegd.
Het werkt echt heel simpel! Dus zeker de moeite waard om te proberen. Veel succes!
3 jaar geleden
Ik zou in het begin vooral je baby op jullie kamer neerleggen. Hier ook een snurkende man, en ineens sliep ik overal doorheen, maar werd direct wakker als onze dochter begon te smakken (honger) en als ik dat niet hoorde, begonnen mijn borsten wel te lekken waardoor ik wakker werd. De natuur regelt het wel tegen die tijd, daar ben ik van overtuigd.
3 jaar geleden
Reactie op Paige
Heb jij een oplossing gevonden? Ik zit hier met preciesss het zelfde, en ma ...
Nog niet! Ik heb een babyfoon op marktplaats gekocht met armband die trilt. Lijkt perfect, behalve dat hij het niet goed doet.... Maakt de hele tijd hard geluid. Het heet Summer Babble geloof ik. Maar zoiets kan wel. Ook nog een optie ( nog niet geprobeerd overigens): babyfoon app, 2 telefoons koppelen en dan telefoon onder hoofdkussen met trilfunctie
3 jaar geleden
Ik heb een heel fijn en comfortabele matras voor hem gekocht waarop hij in de woonkamer mag slapen. Echt een verademing, had ik dat maar eerder gedaan
3 jaar geleden
Baby mag 's nachts huilen, even laten liggen en valt vanzelf in slaap, niet ieder geluidje bij hem/haar gaan staan, echt huilen herken je en dan heb je babyfoon niet nodig...
3 jaar geleden
Hilarisch en herkenbaar. Ik kon de eerste maanden na de bevalling ook alleen slapen met oordopjes in door mijn snurkende man. Hij moest me dan maar wekken als de kleine huilde.
3 jaar geleden
Ik zette de babyfoon op maximum en werd dan wel wakker met oordoppen