4 Reacties

VRIEND

3 jaar geleden

Wij hebben dit ook met onze dochter, niet zo fel als jij omschrijft. Het is ook voor mijn vroend heel frustrerend. Het is een fase waar je weinig aan kan doen. Deze gaat voorbij en dan zien ze jou ineens niet meer staan en is het alleen nog maar papa. Maar dat is niet voor elk kind hetzelfde of even erg. Succes komt goed, moeten we gewoon doorheen

3 jaar geleden

Een fase idd. Mijn oudste was ook nooit 'fan' van mij 🤭. Als ik alleen met haar was prima, maar als mijn vriend er dan ook was en ze was bv gevallen en ik wou haar troosten, was het niet best. Het is bij getrokken hoor. Ze is nu dik 3 en sinds 2 maand ben ik (ook) in trek 😁 De jongste trekt vanaf begin af aan al naar mij en als we er beide zijn wil ze ook niet door mijn vriend getroost worden. Ze is een heel ander kind als ze alleen met hem is.

3 jaar geleden

Hoi, Ja hier ook herkenbaar. Als ik in het zicht ben wil ze ook alleen maar mij. Papa mag haar nog niet eens meer naar bed doen of een verhaaltje voorlezen, dan wordt ze kwaad, krijgt ze driftbui en begint te krijssen.. en dit houdt ze lang vol. Als ik er niet ben is papa wel prima. Een tip heb ik helaas niet 😔 dus ik lees graag mee!

3 jaar geleden

Reactie op Marissa123

Hoi, Ja hier ook herkenbaar. Als ik in het zicht ben wil ze ook alleen maa ...
Ja erg vervelend. Het is al wel fijn te weten dat wij niet de enige zijn.