8 Reacties

2 jaar geleden

Beetje lastig te beantwoorden voor jullie haha maar ik zo shadow niet zo snel gebruiken. Vind de betekenis van schaduw/schim niet zo voor een kindje.. Maar nogmaals, dit moet je eigenlijk niet aan andere vragen want andere zeggen altijd iets wat je niet wilt horen. De bevestiging of het een mooie naam is ligt in jullie niet bij ons. Storm wel heel cool btw!!

2 jaar geleden

Eigenlijk doet het er helemaal niet toe wat een ander er van vind, als jullie het een mooie naam vinden is dat voldoende! Maar omdat je het toch vraagt 😉: ik vind het niet zo'n mooie naam (maar jij de namen van mijn kinderen misschien ook niet)

2 jaar geleden

Niet zo leuk. Waarom niet Storm en Sunny 😆

2 jaar geleden

Ja het zijn absoluut niet mijn kaliber namen.. Je moet vooral doen wat je zelf leuk vindt.

2 jaar geleden

Lastige met Engelse woorden als naam is de schrijfwijze/uitspraak. Er zijn verbazend veel mensen in NL die dat niet weten en Shadow lezen en het dus op zn Nederlands zeggen als je begrijpt wat ik bedoel. Nu valt dat met Shadow misschien nog mee.. maar ik zou er persoonlijk niet voor kiezen. Ook ivm de betekenis van de naam die al eerder in een opmerking is genoemd.. Daarnaast ken ik veel honden die zo heten 🙈 maar dat zou nooit iets moeten zijn wat je tegenhoud. Ben het dan ook uiteindelijk helemaal eens met die andere opmerking; als jullie de naam beiden erg mooi vinden: gewoon doen!

2 jaar geleden

Ik vind Shadow echt super leuk!!! Past ook heel goed bij Storm :)

2 jaar geleden

Ik vind Shadow echt niks. Storm is hip en Nederlands. Shadow is Engels en klinkt een beetje ordinair.

2 jaar geleden

Zelf hou ik niet van zulke namen. Maar los daarvan vind ik de betekenis van Shadow ook niet passen bij een baby. Shadow is in mijn ogen te negatief voor een nieuw leven. Plus dat deze naam veel aan dieren wordt gegeven; hoeveel honden en paarden wel geen Shadow heten...🙈