8 Reacties

2 jaar geleden

Rond mijn eisprong niet zoveel bijzonders, maar tijdens menstruatie lamlendig helaas (en hoofdpijn, rugpijn en krampen). Maar hebben ook de wens voor een 2e kindje en ongesteld worden is dan natuurlijk ook weer teleurstellend. Dus of de symptomen toegenomen zijn, of mijn focus er op... Ik weet het niet. 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Hier ook alles totaal anders dan voor mn zwangerschap. Ik wordt er gek van .. onze kleine wordt eind deze maand 2 en ik heb na de zwanger kort de minipil geslikt. Daar voelde ik me heel slecht bij, dus na een paar maanden alweer gestopt.. vanaf daarna is mn hele cyclus volledig in de war.. Late eisprong en na 5-11 dagen ongesteld. Waarbij de 11 dagen een uitzondering is.. meestal zit ik op 7-9 dagen. Hele poos voelde ik me rond mn eisprong tot mn menstruatie verschrikkelijk. Van opgezwollen en pijnlijke borsten, misselijk, duizeligheid, buikpijn en moe.. en zodra ik ongesteld werd was dat weg.. mn menstruatie ansich stelt niks meer voor.. 3-4 dagen licht bloedverlies. Voor mn zwangerschap waren mn menstruaties juist hels. Giga buikpijn en enorm bloedverlies inclusief migraine.. Inmiddels zijn sinds een maand of 2 de symptomen tussen mn eisprong en menstruatie vrijwel weg. Maar snap niks meer van mn eigen lijf.. helaas.

2 jaar geleden

Hier ook alles totaal anders dan voor mn zwangerschap. Ik wordt er gek van ...
Wat fijn dat het weg is.. wat doe je eraan? ☺️

2 jaar geleden

Reactie op roosverboom

Wat fijn dat het weg is.. wat doe je eraan? ☺️
Heb je er niks aan gedaan.. veranderd gewoon nog steeds per cyclus waar ik wel/niet last van heb en hoe het zich ontwikkeld..

2 jaar geleden

Ik heb wel heel wat maanden laat gehad van een opblazen gevoel tijdens de luteale fase. Daar heb ik nu gelukkig al een paar maanden geen last meer van gehad.

2 jaar geleden

Hier ook veranderingen. Voor zwangerschap luteale fase van 13-14 dagen, na zwangerschap 9-10 dagen. Voor mijn zwangerschap voelde ik mijn eisprong niet, nu wel (geen pijn ofzo, meer het gevoel van een beurs knikkertje in mijn buik) Voor zwangerschap had ik eigenlijk geen last van spotting voordat ik ongesteld werd, nu wel. Bizar hoe dat zo kan veranderen door een zwangerschap 🤨

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Rond mijn eisprong niet zoveel bijzonders, maar tijdens menstruatie lamlend ...
Ik heb echt precies hetzelfde! Voel nu al 5 dagen voor mijn menstruatie een rugpijn, dan weet ik direct dat het niet raak is. Wat een marteling hè

2 jaar geleden

Reactie op MGSS

Ik heb echt precies hetzelfde! Voel nu al 5 dagen voor mijn menstruatie een ...
Inderdaad... 😰