39 Reacties

2 jaar geleden

Wij vieren het volgende week zaterdag, in 2 rondes. Van 10-12.30u en van 15.00-17.30u Iedereen heeft laten weten welk tijdstip ze willen komen, zo hebben we een beetje een idee hoeveel wanneer. We vieren het gewoon thuis, woonkamer is opzich ruim en bij droogte kunnen mensen ook even naar buiten. Het loopt wel los.. We hebben er zin in!

2 jaar geleden

Wij vieren het na zn slaapje. Vanaf 3 uur zonder eind tijd. Wie wil mag blijven eten. Beginnen met koffie, thee, en taart aansnijden om 4 uur. Zal dat de gasten ook laten weten. Dan kan iedereen beslissen wat ze willen. Gewoon lekker thuis en de stoelen verstoppen 😝

2 jaar geleden

Hier doen we een tuin feest met BBQ, tenzij het heel hard gaat regenen/stormen. Vrienden en familie moeten allemaal 2-2,5u rijden, dus we hebben gezegd dat iedereen vanaf 12u welkom is. Rond 16u gaat dan de BBQ aan. De kleine kan heel goed aangeven wat ze wil, dus we kijken wel. Of ik doe haar redelijk vroeg nog een uurtje tukken en haal haar dan rond 13-14u eruit of ze gaat rond die tijd juist even een uurtje slapen. En dan ervoor of erna de taart. Verwacht toch ook niet dat iedereen er om 12u precies al is. Visite heeft het er maar mee te doen 😅 .. 1e feestje voor onze kleine meid, dus we doen het gewoon zoals wij dat prettig vinden.

2 jaar geleden

Wij weten het nog niet. Denk sowiso dat we onze zoon niet blij maken met zo veel mensen tegelijk. Wij hebben geen tuin dus dachten wat mensen uit te nodigen in het speelbos hier vlakbij. Coolboxje mee, taart maken, koffie thee mee

2 jaar geleden

Reactie op Jann89

Wij weten het nog niet. Denk sowiso dat we onze zoon niet blij maken met zo ...
Super goed idee! Vriendin van mij deed dat vaak. Altijd een succes. Kids lekker rennen en spelen.

2 jaar geleden

Wij hebben iedereen uitgenodigd in een binnenspeeltuin in de buurt. Alleen de kids zijn betalend dus komt niet duur uit. Wie wil komt, wie niet wil blijft lekker thuis. Geen kopzorgen aan huis en komen en gaan wanneer je wil 😂

2 jaar geleden

Wij laten iedereen vanaf 11 uur komen. De meesten komen waarschijnlijk later. Lekker zoete inval en we zien wel waar het schip strand. De kleine kan goed slapen ondanks bezoek

2 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Wij hebben iedereen uitgenodigd in een binnenspeeltuin in de buurt. Alleen ...
Wat slim...dit ga ik ook bespreken.!!

2 jaar geleden

Ik dacht gewoon van 14.30 tot 17.30?! Kan ze eerst lekker slapen. Maar weet nog niet. Vind dat idee van die binnenspeeltuin ook wel heel erg verleidelijk.

2 jaar geleden

Reactie op Joycevanbeers1986

Wij laten iedereen vanaf 11 uur komen. De meesten komen waarschijnlijk late ...
Maar ze komen voor je kindje ? Vind je het dan niet jammer dat ze grotendeels van haar eigen feestje in dr bed ligt ?

2 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Wij hebben iedereen uitgenodigd in een binnenspeeltuin in de buurt. Alleen ...
Mag je dan zelf taart /gebak / chips meenemen of moet je alle consumpties kopen?

2 jaar geleden

Maar ze komen voor je kindje ? Vind je het dan niet jammer dat ze grotendee ...
Nee, hoor. Vaak blijft iedereen lang omdat we ver van onze vrienden en familie wonen.

2 jaar geleden

Mag je dan zelf taart /gebak / chips meenemen of moet je alle consumpties k ...
Bij de binnenspeeltuin hier echt vlakbij mag je mee nemen. Maar we hebben ervoor gekozen iets verderop te gaan. Daar is veel meer leuks voor de oudere kinderen ook (er zijn er van 8 en 10 bij), is een buitenspeeltuin bij voor als 't mooi weer is, en die ligt een beetje midden tussen de familieleden die willen komen. Helaas mogen nergens eigen dingen mee gebracht. Achja, scheelt weer een hoop werk 😂 We betalen ieder (een) drankje(s) en vermoedelijk één consumptie (want dat gaat ginds van suikerspin of een ijsje tot heuse wafel/pannenkoek mogelijkheden en zelfs echt stevige gerechten). Dat weten we nog niet zeker, maar het grote gemak en het plezier van ons zoontje (die vindt zo'n speeltuin ge-wel-dig) is het wel waard. Zijn verjaardag valt bovendien doordeweeks, dus we gaan op die dag zelf onder ons drietjes lekker taart eten 🥰

2 jaar geleden

Ik dacht gewoon van 14.30 tot 17.30?! Kan ze eerst lekker slapen. Maar weet ...
Wij gaan ook pas naar de binnenspeeltuin na de dut van ons zoontje. Maar als anderen graag de hele dag gaan spelen kunnen ze dat prima. En als wij nadien willen vertrekken en zij nog niet gaat dat ook helemaal prima. Terwijl je ze, als het in eigen huis is, moet buiten gooien als je terug rust wil 😂

2 jaar geleden

Wij vieren het op zaterdag voor familie van 10u tot 12u en vanaf 14u. Iedereen is vrij om te kijken wanneer ze komen, maar ik wil wel een rust moment inbouwen voor zijn middag slaap. Zondag vieren we het voor vrienden van 10u tot 12u. Zo heeft hij in de middag de rust om met zijn cadeaus te spelen en kan hij rustig naar bed aangezien hij op maandag gewoon weer naar het kdv gaat.

2 jaar geleden

Kleinschalig. Net zoals vorig jaar laten we mijn moeder en broer op woensdag komen na zijn dutje. Dan eten we rond 15u00 pannenkoeken en ‘s avonds eten we samen avondeten. Aan de kant van mijn vriend vieren we het denk ik gewoon daar in het weekend. Ons huis is te klein om meer dan 3 extra mensen te ontvangen (ik word daar echt heel prikkelbaar en nerveus van), en zij zijn met 8. Voor mij hoeft het niet met de hele familie, maar zij vinden dat blijkbaar leuk, dus dan doen we dat maar!

2 jaar geleden

Wij doen het in twee dagen, en een maand eerder omdat ik op z'n verjaardag precies in m'n kraamweek zit waarschijnlijk van baby2 haha! Wij vieren ook echt nooit onze verjaardagen dus de verjaardag van ons kindje wel moeten vieren uiteraard vind ik ook best een ding haha. De zaterdag na slaapjestijd 14.30 uur komen mijn man zijn familie en de zondag zelfde tijd mijn familie. Gewoon omdat het anders niet in ons huis past. We zorgen vooral voor veel lekkers, frituur hapjes enz. En ga zelf twee taarten maken, een Woezel en pip taart en een autotaart voor de andere dag! Heb allemaal Woezel en pip versiering besteld op internet ook. Hoop op lekker weer zodat we lekker buiten ook kunnen zitten!

2 jaar geleden

Wij gewoon van 10 tot 19 en kijk even of ze een slaapje doet of hen overslaat of een uurtje

2 jaar geleden

Wat doen jullie met taart? Zijn er mama's die gezonde taarten/gebak/koek maken? :)

2 jaar geleden

Bedankt voor de reacties. Ik heb gisteren de uitnodiging verstuurd. Het is geworden: Zondag 10 april van 10 tot 13 uur. Daarna kan ze lekker een dutje doen en hebben we nog een vrije middag om te doen wat willen. Wie niet kan heeft pech. Maar tot nu toe kan iedereen nog. Waarschijnlijk rond 25 mensen inclusief 3 kinderen. Ik hoop dat het in de tuin kan, anders moeten we een oplossing zoeken met statafels ofzo😂 Ik ga denk ik 2 verschillende taarten kopen en een sweet table maken met kleine zoete hapjes. Verder koffie, thee en sap en fris.