12 Reacties

2 jaar geleden

Vreselijk he. Hier 3e kind die autoziek is. Toevallig gister de hele boel ondergespuugd. Het enige wat hier werkt is voorin zitten.

2 jaar geleden

Vreselijk he. Hier 3e kind die autoziek is. Toevallig gister de hele boel o ...
Mag dat wel?

2 jaar geleden

Mag dat wel?
Zeker ! Alleen moet de airbag uit.

2 jaar geleden

Wat vervelend dat je dochter hier last van heeft 😕 welke autostoel had je gezien? Misschien dat er mensen meelezen die met die autostoel ervaring hebben? Wij hebben zelf een autostoel van Nuna. Ik heb zelf het idee dat die namelijk ook wel redelijk hoog is.. momenteel vervoeren wij ons zoontje nog steeds achterstevoren, maar de stoel die wij hebben is draaibaar en kan dus ook naar voren.

2 jaar geleden

Onze stoel is hoog, ze kan naar buiten kijken, maar wel achterwaarts gericht, besafe izi kid x3, dus ik weet niet of dat een oplossing is ....

2 jaar geleden

Voor de lucht, misschien soda of van die tapijtreiniger?

2 jaar geleden

Reactie op Essie1234

Onze stoel is hoog, ze kan naar buiten kijken, maar wel achterwaarts geric ...
Nee ze zit al een tijdje vooruit

2 jaar geleden

Hier hetzelfde verhaal.. je hoort het niet vaak als ze nog zo jong zijn, maar sinds ons zoontje in het nieuwe autostoeltje naar voren zit is het soms na 15 minuten rijden al raak. Ik moet echt heel erg op mijn rijstijl letten, dat kan wel schelen. Er zijn op dit forum al best veel topics over wagenziekte bij kleine kindjes en er worden veel tips genoemd (watje in een van de oren, een armbandje wat je zou kunnen bestellen) ik heb ze nog niet geprobeerd maar aan de reacties te lezen kan het werken. Ik zou ze eens doorlezen.

2 jaar geleden

Maxi cosi Tobi en Pearl zijn hoog

2 jaar geleden

Reactie op Kleinliefwondertje

Maxi cosi Tobi en Pearl zijn hoog
Dankjewel!!!

2 jaar geleden

Je hebt ook nog zo'n strip die je onder de auto kunt hangen, werkte altijd erg goed voor mijn broertjes

2 jaar geleden

Reactie op Carolien94

Je hebt ook nog zo'n strip die je onder de auto kunt hangen, werkte altijd ...
Ja hoorde ik ook, ga eens op onderzoek uit! Thnx