12 Reacties

6 jaar geleden

Nou ik zou haar eigenlijk toch lekker op schoot nemen....en dan met kussens onder je arm.

6 jaar geleden

Waarom moet ze leren anders gevoed worden ?

6 jaar geleden

Ik leg ons zoontje meestal op onze bovenbenen neer, met zijn hoofd op mijn knie毛n. Soms doe ik mijn hand onder zijn hoofdje :)

6 jaar geleden

Wij geven ons zoontje de fles op onze benen, zijn voetjes tegen onze buik. Hoofdje bij de knie毛n (eigen voeten op salontafel). Op deze manier doet hij er ook langer over :)

6 jaar geleden

Bij geven flesvoeding in de 'schwester liselotte houding', de zijwaartse variant. Om een andere reden (ze hapt aardig veel lucht mee en heeft moeite om het vaccuum vast te houden, zo proberen we haar minder lucht mee te laten happen), maar wellicht iets voor jullie?

6 jaar geleden

Reactie op Milagro

Bij geven flesvoeding in de 'schwester liselotte houding', de zijwaartse va ...
Even zoeken via Google of Youtube, dan zie je filmpjes

6 jaar geleden

Ik doe wippertje, of ga in de hoek van de bank zitten, met een dik kussen onder hem waardoor ik hem op het kussen laat leunen, maar zijn hoofd leunt nog op mijn arm zoals in de "standaard" houding op de arm.. beetje moeilijk omschrijven haha maar hopelijk snap je het.. waardoor grootste gewicht op het kussen komt en ik hem toch nog lekker in de armen heb.. Ook op bovenbeen laten liggen met voetjes tegen mijn buik en dan dus mijn benen omhoog zetten op de salontafel

6 jaar geleden

Wij voeden onze dochter ook in de zijligging. Ik heb een klein voedingskussen waar ik haar op leg. Zo hoef ik haar niet te tillen en kan ik zelf ook lekker zitten. Ik denk dat die kleintjes het lichamelijk contact met mama of papa nog wel erg nodig hebben, dus alle voedingen in een wipstoeltje o.i.d. geven zou ik niet zo snel doen.

6 jaar geleden

Wij doen het juist in de sleepyhead en dan met haar hoofdje schuin, en de fles houden we tegen met een doekje zodat die niet beweegt. Nu met deze hete dagen als ik haar op de arm neem is ze helemaal nat. ( ze heeft het heel snel warm ) en dat werkt bij ons altijd

6 jaar geleden

Ik voed onze dochter bijna altijd met een Voedingskussen van doomoo onder haar hoofdje met een hydrofiele doekeronder links of rechts van mij vanwege de warmte. dit scheelt echt veel rug/schouderklachten!!!

6 jaar geleden

Ik heb mijn zoon op zijn zei in een nestje op de bank. Bovenkant iets opgehoogd. Zo kan ik met 1 hand de fles geven die ik soms ook wel eens op een knuffeltje leg 馃檲

6 jaar geleden

Zo dus