12 Reacties
6 jaar geleden
Nou ik zou haar eigenlijk toch lekker op schoot nemen....en dan met kussens onder je arm.
6 jaar geleden
Wij geven ons zoontje de fles op onze benen, zijn voetjes tegen onze buik. Hoofdje bij de knie毛n (eigen voeten op salontafel). Op deze manier doet hij er ook langer over :)
6 jaar geleden
Ik doe wippertje, of ga in de hoek van de bank zitten, met een dik kussen onder hem waardoor ik hem op het kussen laat leunen, maar zijn hoofd leunt nog op mijn arm zoals in de "standaard" houding op de arm.. beetje moeilijk omschrijven haha maar hopelijk snap je het.. waardoor grootste gewicht op het kussen komt en ik hem toch nog lekker in de armen heb..
Ook op bovenbeen laten liggen met voetjes tegen mijn buik en dan dus mijn benen omhoog zetten op de salontafel
6 jaar geleden
Wij voeden onze dochter ook in de zijligging. Ik heb een klein voedingskussen waar ik haar op leg. Zo hoef ik haar niet te tillen en kan ik zelf ook lekker zitten.
Ik denk dat die kleintjes het lichamelijk contact met mama of papa nog wel erg nodig hebben, dus alle voedingen in een wipstoeltje o.i.d. geven zou ik niet zo snel doen.
6 jaar geleden
Ik voed onze dochter bijna altijd met een Voedingskussen van doomoo onder haar hoofdje met een hydrofiele doekeronder links of rechts van mij vanwege de warmte. dit scheelt echt veel rug/schouderklachten!!!