7 Reacties
3 jaar geleden
Sjonge, wat verwarrend moet dit voor je zijn! Ik heb hier zelf geen ervaring mee (mijn dochter heeft net haar allereerste verkoudheid achter de rug, voor de rest niks gehad nog).
Had de KNO-arts dan een andere verklaring voor haar klachten? En heb je hem toevallig gevraagd waarom 2 andere artsen dan een verkeerde diagnose konden stellen?
Het enige wat ik kan bedenken is wellicht een second opinion aanvragen bij een andere KNO-arts. Misschien kan dat je twijfel wegnemen?
Succes!
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Sjonge, wat verwarrend moet dit voor je zijn! Ik heb hier zelf geen ervarin ...
Heb inderdaad gevraagd hoe het kan dat zowel de huisarts, de arts bij de huisartsenpost en de kinderarts zeggen dat ze oorontstekingen heeft.... waarop hij antwoorde dat de huisarts niet eens de middelen heeft om een oorontsteking te constateren.... heel apart!
Nu maar weer terug naar de kinderarts....
Is denk ook wel een optie om een andere arts te laten kijken!
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Heb inderdaad gevraagd hoe het kan dat zowel de huisarts, de arts bij de hu ...
Ik zou inderdaad een second opinion aanvragen.
Ik loop met mijn zoontje ook bij de KNO en huisarts ivm met 6 hevige dubbele oorontstekingen in 8 maanden tijd, maar heb dit echt nog nooit gehoord hoor.
Een huisarts kijkt gewoon in het oor met een apparaatje dus kan ook zien of het rood en vuil is enzovoort.
KNO arts keek in zijn oor en zei dat het er nu netjes uitzag, maar hij krijgt wel buisjes omdat hij zo vaak oorontstekingen heeft.
VRIEND
3 jaar geleden