7 Reacties
3 jaar geleden
Sjonge, wat verwarrend moet dit voor je zijn! Ik heb hier zelf geen ervaring mee (mijn dochter heeft net haar allereerste verkoudheid achter de rug, voor de rest niks gehad nog).
Had de KNO-arts dan een andere verklaring voor haar klachten? En heb je hem toevallig gevraagd waarom 2 andere artsen dan een verkeerde diagnose konden stellen?
Het enige wat ik kan bedenken is wellicht een second opinion aanvragen bij een andere KNO-arts. Misschien kan dat je twijfel wegnemen?
Succes!
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Sjonge, wat verwarrend moet dit voor je zijn! Ik heb hier zelf geen ervarin ...
Heb inderdaad gevraagd hoe het kan dat zowel de huisarts, de arts bij de huisartsenpost en de kinderarts zeggen dat ze oorontstekingen heeft.... waarop hij antwoorde dat de huisarts niet eens de middelen heeft om een oorontsteking te constateren.... heel apart!
Nu maar weer terug naar de kinderarts....
Is denk ook wel een optie om een andere arts te laten kijken!
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Heb inderdaad gevraagd hoe het kan dat zowel de huisarts, de arts bij de hu ...
Ik zou inderdaad een second opinion aanvragen.
Ik loop met mijn zoontje ook bij de KNO en huisarts ivm met 6 hevige dubbele oorontstekingen in 8 maanden tijd, maar heb dit echt nog nooit gehoord hoor.
Een huisarts kijkt gewoon in het oor met een apparaatje dus kan ook zien of het rood en vuil is enzovoort.
KNO arts keek in zijn oor en zei dat het er nu netjes uitzag, maar hij krijgt wel buisjes omdat hij zo vaak oorontstekingen heeft.
VRIEND
3 jaar geleden
Zeker een tweede mening vragen want de KNO kletst écht uit zijn nek. Ben zelf huisarts en CB arts. Heel zeker constateren wij oorontstekingen (met een otoscoop kijken we recht op het trommelvlies en bij oorontsteking is dat knalrood en zie je soms zelfs dat het gespannen staat door de etter er achter). En als een oorontsteking netjes geneest zie je er na 2 maanden echt niks meer van (na 2 weken vaak al niet meer), grootste onzin die ik ooit hoorde.
Ik begrijp helemaal dat je hier reuze onzeker van wordt! 😕
3 jaar geleden
Reactie op Aardbeitje20
Zeker een tweede mening vragen want de KNO kletst écht uit zijn nek. Ben ze ...
Het maakt je idd zo in de war? Want wie of wat moet je nu geloven? Zelf heb ik er niet voor geleerd haha! Nu a.s. donderdag afspraak bij de huisarts en wil een doorverwijzing naar een ander ziekenhuis
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Het maakt je idd zo in de war? Want wie of wat moet je nu geloven? Zelf heb ...
Top, laat je niet gek maken hoor!