11 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Mendy16
Ja heel herkenbaar! Oplossing heb ik niet. Wij liggen iedere avond samen op ...
En dan wordt hij/ze niet meer huilend wakker? Dan is het misschien verlatingsangst?
3 jaar geleden
Ps: als ze fan toch weer lijkt te gaan slapen is het 5 min later weer raak, een kwartier later weer raak, een half uur later weer, etc.. vanaf middernacht nauwelijks meer.
3 jaar geleden
Wij hebben al een tijdje dat wanneer zij slaapritueel is gedaan hij begint. Te huilen in zijn bedje en dit houdt niet op totdat hij eruit is. Vervolgens valt hijater in ons bed in slaap en wanneer hij diep genoeg slaapt. Leggen we hem terug in Zijn eigen Bedje wat heeeeeel soms resulteert dat hij de volgende ochtend wakker wordt maar helaas voor onze nachtrust wordt hij vaak midden in de. Nacht weer wakker of een half uur later of kortom verschilt erg en uiteindelijk slaapt hij bij ons. In. Bed als prinsje. Zijn huil is geen, dwang maar er klinkt wel. Een soort van paniek in dus optie laten huilen vind ik geen optie (nooit gevonden ook) maar het is soms wel Even lastig en tja onze slaap Moeten we soms Maar op Andere momenten inhalen. Tips heb ik niet echt Vooral Op Je gevoel afgaan denk ik.
3 jaar geleden
Hier ondertussen een mannetje van bijna 17 maanden en heeft dit ook gehad. In zn bedje was het drama, kon m alleen slapend erin leggen, maar werd dan alsnog in de nacht krijsend wakker.. heb m toen ok steeds bij me gehad en ben op een gegeven moment hem weer steeds meer in zn eigen bed gaan leggen en nu slaapt hij weer voornamelijk in zn eigen bed.. wordt nog wel wakker af en toe, maar is niet meer overstuur en slaapt daarna (na wat te drinken of een knuffeltje) gewoon weer verder.
Hier was het dus een fase, die nu langzaam over gaat
3 jaar geleden
Hier hetzelfde probleem sinds 3 weken. Ik leg mijn dochter slapend in haar bed en na een uur wordt ze overstuur wakker. Troosten in bed, wiegen in de armen staand of zitten lijkt geen effect te hebben. Ik lees graag mee voor tips.
Las wel iets over nachtangst, maar vond ik er ook niet helemaal bij passen.
3 jaar geleden
Reactie op Anoukmommersteeg
Hier hetzelfde probleem sinds 3 weken. Ik leg mijn dochter slapend in haar ...
Zelfs wiegen in je armen werkt dus niet? Nachtangst komt inderdaad ook in de avond voor, telkens rond t zelfde tijdstip, maar dan reageert hij/zij niet op je.
3 jaar geleden
Ik las dat rond deze periode sprong 10 ook weer aan bod komt. Als ik lees in de 'oei ik groei' app hoort slechter slapen daar ook bij.. fases, fases, fases 🤭