12 Reacties

5 jaar geleden

Geen ervaring mee,maar ik wilde je even sterkte wensen en ik hoop dat ze je kunnen helpen!

5 jaar geleden

Reactie op Juffie

Geen ervaring mee,maar ik wilde je even sterkte wensen en ik hoop dat ze je ...
Super lief, dankjewel xxx

5 jaar geleden

Mijn dochter is sinds gisteren 14 weken en ik heb ook nogsteeds bloedingen maar bij mij zit er nog een stuk placenta. Die wordt aanstaande dinsdag gelukkig eindelijk operatief verwijderd. Ik weet dus hoe vervelend het is! Heel veel succes. Hopelijk vinden ze iets en kunnen ze het oplossen dat je er snel vanaf bent xxx

5 jaar geleden

Ik heb het gehad na mijn eerste keizersnede, bij mij hebben ze de niche weer dicht gemaakt en daarna heb nergens last van gehad. Zou er op aan dringen dat ze het bij jou ook dicht maken. Het enigste is, mocht je nog een kinderwens hebben, dat het wel een kwetsbaar plekje blijft in de baarmoeder. Dit is wat mijn gyn zei. Inmiddels heb ik een tweede keizersnede gehad en alles is helemaal goed gegaan!

5 jaar geleden

Reactie op LadySophie

Mijn dochter is sinds gisteren 14 weken en ik heb ook nogsteeds bloedingen ...
Bij mij zouden er geen resten zitten zeiden ze de vorige keer. Veel succes vrijdag! Xxx

5 jaar geleden

Reactie op Baby April 2020

Ik heb het gehad na mijn eerste keizersnede, bij mij hebben ze de niche wee ...
En is dat via een kijkoperatie gebeurd of hoe doen ze dat? Er is zeker nog een kinderwens hier... Wat had jij van symptomen?

5 jaar geleden

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een niche heb. Ik heb ook heel weinig informatie gekregen van de gynaecoloog. Nou heb ik woensdag een telefonisch afspraak. Ik lees dus graag mee.

5 jaar geleden

Reactie op Newmom2020

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik een niche heb. Ik heb ook heel wein ...
Heb jij symptomen?

5 jaar geleden

Reactie op Laura1503

Heb jij symptomen?
Ja ik heb 10 weken na de bevalling gebloed. Mijn baby is nu 12 weken. Nu sinds 2 weken slik ik de pil heb dus nog geen stopweek gehad. Ik las op internet dat je daarna nog wat spotting kunt hebben. Soms heb ik pijn links in me buik. Verder niet veel klachten. Ik maak me alleen zoveel zorgen omdat ik op internet las dat je mogelijk vruchtbaarheidsproblemen kunt hebben. Mensen met ervaringen?

5 jaar geleden

Ohja Laura1503. Ik lees net dat je de pil bent gaan gebruiken na 8 weken. Ik deed dat dus ook na 6 weken. En daardoor bleef ik door bloeden. Na 9 weken heb ik aan de bel getrokken en kreeg toen de opdracht om 1 week te stoppen met de pil. In de week dat ik was gestopt met de pil is het bloeden ook langzaam minder geworden en uiteindelijk gestopt. Na een week weer begonnen met de pil. Nu dus nog geen stopweek gehad dus nog niet gebloed.

5 jaar geleden

Reactie op Newmom2020

Ja ik heb 10 weken na de bevalling gebloed. Mijn baby is nu 12 weken. Nu si ...
Daar maak ik me dus ook zorgen om.... aangezien hier wel de wens is om een tweede kindje te hebben....

5 jaar geleden

Reactie op Laura1503

Daar maak ik me dus ook zorgen om.... aangezien hier wel de wens is om een ...
Ja ik kreeg het gisteren te horen, afgelopen nacht ook erg slecht geslapen. Hier ook een kinderwens. Gezien we na een keizersnede 1 jaar moeten wachten om weer zwanger te worden vreet het wel aan me. Ergens wil ik niet zo lang wachten omdat ik niet weet hoe snel het zal gaan. Emotioneel kan ik dit er gewoon niet bij hebben. Maar als moeder moet je zo sterk blijven😔