55 Reacties

3 jaar geleden

Ja, ik ben weer zwanger, rond 20 maart uitgerekend en dan zit er op 2 weken na 2 jaar tussen :) Lijkt me erg spannend en pittig, maar ook erg leuk

3 jaar geleden

Ik ben uitgerekend voor april volgend jaar dus als alles goed gaat, gaat er 2j tussen zitten 😊

3 jaar geleden

Reactie op happymommy95

Ik ben uitgerekend voor april volgend jaar dus als alles goed gaat, gaat er ...
Gefeliciteerd! Leuk!

3 jaar geleden

Reactie op ****

Ja, ik ben weer zwanger, rond 20 maart uitgerekend en dan zit er op 2 weken ...
Gefeliciteerd! Erg leuk

3 jaar geleden

Ik ben uitgerekend 18 februari 2022. Mijn zoontje wordt in april 2 jaar🤗

3 jaar geleden

Ik ben ook weer zwanger! 6 januari uitgerekend. Dan zit er 21 maanden tussen de eerste en de 2de 😊

3 jaar geleden

Hier nog niet zwanger of een 2e.. willen wel vanaf dit najaar rustig aan weer proberen. Onze 1e wordt in april 2. Vindt het wel heel dubbel. Geniet zo van haar, maar ook enorm pittig nog soms. Maar een broertje of zusje erbij lijkt me ook super leuk.

3 jaar geleden

Hier nog niet zwanger of een 2e.. willen wel vanaf dit najaar rustig aan we ...
Ja hier dus net zo.. willen er niet teveel leeftijd tussen hebben vanwege interesses. Maar dan moeten we wel zo langzamerhand weer beginnen hihi. Eerste wordt ook in april 2.

3 jaar geleden

Hier de 2e morgen alweer 6 weken.. ons eerste zoontje is 2 mei 2020 geboren onze 2e 15 Juli 2021 kleine 14.5 maand zit er tussen onze 2 zoontjes.. erg leuk maar wel pittig..

3 jaar geleden

Mijn zoon is nu 17 maanden en over 4 weken zal ik bevallen van zijn broertje. Laatste loodjes zijn erg pittig met een dreumes die nog niet los loopt, maar we wilden graag een klein leeftijdsverschil.

3 jaar geleden

Hier net zo! Het lijkt me erg leuk maar ik heb m'n handen vol aan onze eerste 😅....

3 jaar geleden

Wij hebben een dochter van 15 april 2020 en de tweede is 26 juni 2021 geboren. De oudste liep al los en zelf traplopen in april, dat scheelt een hoop tillen :) Ik heb 2 heel goede zwangerschappen en bevallingen gehad. En de eerste is nog steeds ontzettend makkelijk. Van te voren weet je nooit hoe het zal gaan en dat is maar goed ook. Maar hier knijpen we in onze handjes dat ze allebei heel rustig zijn zonder 'problemen met voeding en slapen. Dubbel zo hard genieten van elk moment.

3 jaar geleden

Reactie op Yfke8

Wij hebben een dochter van 15 april 2020 en de tweede is 26 juni 2021 gebor ...
Wat een heerlijkheid 😍

3 jaar geleden

Reactie op Yfke8

Wij hebben een dochter van 15 april 2020 en de tweede is 26 juni 2021 gebor ...
Ja dat is inderdaad heerlijk! Bij mijn 1e zwangerschap kreeg ik al met 4-5 mnd zware bekkeninstabiliteit. Onze dame van 16mnd nu loopt nog niet. Dus ik moet er niet aan denken nu zwanger te zijn 😅 Verder is ze inderdaad super makkelijk. Slaapt ook al sinds ze een paar weken is de nacht door. Maar met name overdag. Ze is enorm druk en aanwezig, heerlijk maar soms ook zwaar vermoeiend. Als ik dan zoveel pijn heb als bij de 1e en ook de vermoeidheid erbij optel die ik toen had.. dan kom ik denk ik 9mnd mn bed niet uit 🤣

3 jaar geleden

Heb een zoontje van maart 2020 en nu zwanger van zijn broertje. Zou eind januari moeten bevallen. Kijk er enorm naar uit maar hou ook mijn hart vast haha! Gelukkig kan hij al zelfstandig lopen enz en zal dat tegen die tijd alleen nog maar beter gaan. Ieder voordeel heeft z’n nadeel dus blijft altijd spannend

3 jaar geleden

Ik heb een zoontje van 4 april en ben nu 29.5 weken zwanger van zijn broertje. Dus er zal een kleine 1.5 jaar tussenzitten dadelijk

3 jaar geleden

Reactie op mimind

Ik ben uitgerekend 18 februari 2022. Mijn zoontje wordt in april 2 jaar🤗
Hier precies hetzelfde! Ben blij dat het ons weer gegeven is en vind ook het leeftijdsverschil mooi zo.

3 jaar geleden

Hier precies hetzelfde!

3 jaar geleden

Hier ook 1 :) m’n meisje is van 6 april 2020. En verwacht een broertje of zusje in december 2021 😍

3 jaar geleden

Hier ook! Dochtertje geboren op 2 mei 2020 en nu verwachten we in januari onze tweeling (jongen en meisje) 🥰