55 Reacties
vor 3 Jahren
Reactie op Schaapje89
Hier ook! Dochtertje geboren op 2 mei 2020 en nu verwachten we in januari o ...
Och jeetje 🙈😛
vor 3 Jahren
Reactie op MamavanJoey
Och jeetje 🙈😛
Hahaha ja dat was even heel erg schrikken bij de eerste echo..
vor 3 Jahren
Reactie op Schaapje89
Hahaha ja dat was even heel erg schrikken bij de eerste echo..
Dat geloof ik direct haha. Gezellige drukte straks in huis.😁 Gefeliciteerd!
vor 3 Jahren
De 1e geboren op 10-4-2020 en nummer 2e verwacht rond 26-12-2021. Wordt een gezellig boeltje straks 😏
vor 3 Jahren
Jace is vorig jaar in maart 6 weken te vroeg geboren, nu inmiddels 8 weken zwanger van nummer 2 en weer in april uitgerekend🥰
vor 3 Jahren
Reactie op Leonore1985
Mijn zoon is nu 17 maanden en over 4 weken zal ik bevallen van zijn broertj ...
Idem! Hier een peuter van 17 maanden en in oktober een zusje op komst. Zijn eerste stapjes zijn gezet, en hij kan ook de trap omhoog kruipen. Maar hem dragen met die bolle buik is lastig. En hij gooit al zijn speelgoed in het rond… lukt niet altijd om het meteen op te ruimen…
vor 3 Jahren
Reactie op MissLien007
Idem! Hier een peuter van 17 maanden en in oktober een zusje op komst. Zijn ...
Ik ben inderdaad ook blij dat hij inmiddels zelf de trap op kan lopen, maar ik vind de laatste loodjes nu een stuk pittiger dan dw vorige keer. Speelgoed opruimen doe ik tegenwoordig alleen nog maar als hij 's avonds op bed ligt, dan maar wat rommeliger in huis en 'weg = pech' 🤣
vor 3 Jahren
Reactie op Leonore1985
Ik ben inderdaad ook blij dat hij inmiddels zelf de trap op kan lopen, maar ...
Succes! En zoveel mogelijk delegeren, rusten en genieten (mijn mantra… anders krijg ik krampen). Gelukkig kan de papa de “rommel” goed relativeren. Peuter en ik hadden zijn speelgoed keukengerei net opgeruimd … kiepert ie de bak weer om haha.
Kan je peuter al eens een paar dagen ergens logeren?
vor 3 Jahren
Reactie op --Sabine--
Jace is vorig jaar in maart 6 weken te vroeg geboren, nu inmiddels 8 weken ...
Precies zelfde verhaal hier, mijn zoon is met 36 weken geboren. Nu ook weer in april uitgerekend. Ik ben zelf 22 maart jarig en zij zo vaak hij komt nooit voor mijn verjaardag, dat ga ik dus dit keer niet meer zeggen. Mijn zoon is van 21 maartg
vor 3 Jahren
Reactie op MissLien007
Succes! En zoveel mogelijk delegeren, rusten en genieten (mijn mantra… ande ...
Ik probeer rustig aan te doen en mijn zoon gaat gelukkig nog 3 dagen in de week naar het kdv. Vanochtend is de datum voor het inleiden gepland dus ik kan nu echt aftellen 😉
vor 3 Jahren
Jaa zoontje van 4 april en ik verwacht sinds kort onze tweede in mei 2022 😃
vor 3 Jahren
Reactie op Yfke8
ik vertelde hierboven al eerder 2 dochters te hebben (15 april 20 en 26 jun ...
Ooh.... laat maar even weten haha. Heb je symptomen?