6 Reacties
2 jaar geleden
Jeetje dat klinkt als heel heftig voor haar en voor jullie. Maar kan me die reactie ook wel voorstellen na zo een week. Ze heeft nog geen goede communicatie vaardigheden, en kan de opeenstapeling van emoties nog niet zo goed reguleren. Toen ze thuis kwam was alles weer veilig en zoals het hoort en dan komt alles eruit als een vulkaan die ontploft. Kan me voorstellen dat je schrikt maar na een drukke dag en onrust in huis zien wij dit regelmatig bij ons zoontje maar dan in het klein. Als het een week lang opstapeld worden de emoties alleen maar groter. Dus de reactie daarop ook. Alsnog met haar praten over de week als ze weer kalm is kan haar de volgende keer misschien helpen. Sterkte! Hoop dat alles oké is met de jongste ❤
2 jaar geleden
Reactie op Pamelaseerste
Jeetje dat klinkt als heel heftig voor haar en voor jullie. Maar kan me die ...
Ik dacht ook dat alles van de laatste week eruit moest.
Zoals je zegt na een dagje bij de dagmoeder of oma en opa moet ze ook altijd ontladen.
2 jaar geleden
Reactie op Pamelaseerste
Jeetje dat klinkt als heel heftig voor haar en voor jullie. Maar kan me die ...
Met de jongste alles oke. Dank u
2 jaar geleden
Reactie op Louanne123
Met de jongste alles oke. Dank u
Fijn! Pittige weken zijn dat als ouders.
2 jaar geleden
Reactie op Louanne123
Ik dacht ook dat alles van de laatste week eruit moest.
Zoals je zegt na ee ...
Moeilijk om aan te zien he?! Je wil dan alles overnemen en goed maken. Extra knuffels vandaag dat kunnen we wel doen.
2 jaar geleden
Ach wat een heftige tijd voor jullie! Heel veel geluk gewenst van deze kant.
Ik denk dat zo'n bezeten driftbui volkomen normaal is. Een kindje van die leeftijd kan nog niet zijn emoties reguleren en dat stapelt en stapelt en stapelt maar op en het komt er uit wanneer het veilig is. Het is normaal maar wel heel heftig voor het kindje, beeld je maar in hoe jij je zou voelen als je in zo'n staat zou zijn. Wat zou jou helpen, wat zou jij nodig hebben om weer tot jezelf te komen? Het kindje heeft er echt hulp bij nodig!
Heel veel sterkte!! ❤❤❤