710 Reacties
4 jaar geleden
Onze Ash, 21 weken nu, vind het heerlijk om met papa te spelen - hij doet zo lekker gek 😍♥️
4 jaar geleden
Ik deel mijn foto niet want ik heb toch het mooiste kindje die er is..
Dames geef mij een duimpje
Zeg nou zelf je eigen kindje is het mooiste kindje dat er is.
Maar buiten dat ik zie geen nut om een foto te plaatsen ik ben toch degene die alleen kan kwijlen als ik mijn manneke zie🥰🥰🥰🥰🥰
Oo wat ben ik dol en in love met mijn zoontje
Geef een duimpje
🙈
4 jaar geleden
Reactie op Lotski
Bwa, ik kan daar best realistisch in zijn en zeggen dat er echt wel mooiere ...
Dat dus! Ik vind mijn zoon prachtig, maar realistisch gezien zijn er heus mooiere kinderen op de wereld dan hij.
4 jaar geleden
Ik deel mijn foto niet want ik heb toch het mooiste kindje die er is..
Dam ...
De kraamverzorgster had ons kindje op de laatste dag vast en zei dat het één van de mooiste kindjes was waar ze ooit voor gezorgd heeft. Ze deed het werk al meer dan 30 jaar. Toen zei ik: "neee, dat zeg je tegen iedereen!" En toen zei ze: "nee, echt. Ze is zo verfijnd en in verhouding. Sommige hebben een heel groot hoofd ofzo. Dit is echt een hele mooie baby. Dat zie je zelf toch ook?" En toen zei ik: "ik vind het een hele mooie baby, maar ik ben nogal bevooroordeeld." Toen zei ze: "nou, ik heb wel eens moeders die hun eigen kindje wel de liefste vinden, maar die zagen ook dat het niet de mooiste was. Maar je gaat het nog wel horen van anderen hoe mooi jullie kindje is." Toen dacht ik: ze zegt maar wat. Maar later merkte ik inderdaad dat we wel echt een knapperd hebben. Maar dat zegt helemaal niets over hoe ze we later uit komt te zien natuurlijk. Daarnaast is uiterlijk niet het belangrijkst, dus als iemand zegt hoe mooi ze is zeggen wij 'en ze is ook heel grappig/slim/lief'.
Daarnaast is het superleuk om andere kindjes te zien! Dus deel gerust je foto 😊
4 jaar geleden
Reactie op NKZ
De kraamverzorgster had ons kindje op de laatste dag vast en zei dat het éé ...
Ik deel niet hihi
Awh misschien voor de oogjes ben wel benieuwd of andere babys nu al een andere kleur oogjes hebben dan grijs blauw .
Onze heeft nog steeds blauw grijs met bruin rondom de iris.
En wij hebben bruine oogje mijn man groen bruin.
Hihi
En om terug te komen ik zou je kunnen geloven maar als mama en papa vind je jou eigen kindje opdat moment zeker de knapste.
😍
🤭🤭🤭🤭🤭