710 Reacties
4 jaar geleden
We hebben een heel zwaar jaar. In februari mn vader overleden, toen corona en nu is mn moeder eergister overleden. We roepen allemaal wat een kutjaar 2020 is en voor mij geldt dat dus ook. Maar ik krijg het niet uit mn strot, want dit meisje is in 2020 geboren en ze maakt me zo blij. Ze is zo lief en ze houdt me zo sterk, ook al is ze af en toe een draak met slapen. Als ik haar midden in de nacht moet voeden, maakt mn hart elke keer weer een sprongetje en als ze om half 6 in bed aan het kletsen is, dan krijg ik een grote glimlach om mn mond.
Hoe kan ik nou zeggen dat t een klote jaar is ?
4 jaar geleden
We hebben een heel zwaar jaar. In februari mn vader overleden, toen corona ...
Ach jeetje, gecondoleerd. Ik snap je gevoel, maar weet dat deze gevoelens naast elkaar kunnen en mogen bestaan. Hopelijk kun je juist veel kracht halen uit de liefde voor je mooie meisje. Een virtuele knuffel voor jou in deze moeilijke tijd!
4 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Ach jeetje, gecondoleerd. Ik snap je gevoel, maar weet dat deze gevoelens n ...
Dank je wel
4 jaar geleden
Wat een heftig jaar! Gecondoleerd! Als ik je verhaal zo lees mag je 2020 echt wel een klotejaar vinden hoor! Voel je alsjeblieft niet schuldig naar je prachtige meisje als je er zo over denkt! Fijn om te lezen dat je meisje je zoveel kracht weet te geven om met deze situatie om te gaan! Ik las ooit de uitspraak "niet elke dag hoeft mooi te zijn, maar er zit iets moois in elke dag". Wat ik hiermee wil zeggen is dat 2020 best gevoelsmatig een klotejaar mag zijn. Want dat neemt niet weg dat dit jaar je iets moois heeft gebracht.
4 jaar geleden
Gecondoleerd, wat een enorm dubbel groot verlies.. 🥀
Ik weet ook ongeveer wel waar je doorheen gaat: onze kleine is in de Corona tijd geboren, de zwangerschap en bevalling waren voor mij best zwaar en viel daarna een kleine tijd weg in een behoorlijke dip. Ondertussen dankzij Corona zoveel afstand en isolatie van de mensen die je liefhebt, dat ik alleen met manlief in een bubbel zat. Uiteindelijk de bubbel iets kunnen uitbreiden, hulp gekregen en voor het eerst onze kleine in de armen van mijn ouders ♥️
Totdat Corona om de hoek kwam kijken, mijn vader ziek werd en in augustus overleed.. 🥀
Ik leef met je mee, ik heb ook soms een dubbel gevoel en denk dan wat een naar jaar is het toch, zoveel heftige gebeurtenissen, ziektes, verlies en veel verdriet, bah..
Maar dan zie ik het lieve koppie van onze kleine en denk dan meteen: wat een geluk hebben wij toch dat we zo'n klein pracht wondertje op de wereld hebben mogen zetten en wat genieten mijn man, moeder en andere in onze bubbel toch zo van hem.. en zo fijn dat mijn vader hem in ieder geval nog een paar keer vast heeft mogen houden ♥️