710 Reacties
4 jaar geleden
We hebben een heel zwaar jaar. In februari mn vader overleden, toen corona ...
Ik voel het precies zo, ik krijg het ook mijn strot niet uit. Mijn vader is nu 5 maanden ziek, net zo lang als dat die kleine oud is, en de verwachting is dat mijn vader 2021 niet gaat redden. Door Corona is de kans groot dat ik volgend jaar geen baan meer heb. Van de week tijdens een goede wandeling bedacht ik mij dat dit 100% het leven is. Dit is een jaar dat totaal niet maakbaar is en het ons overkomt. Nu is het de kunst hoe we er mee omgaan. En wat je zegt... de kleintjes houden ons ook sterk, want het gaat door. Wij kunnen dit. 💋
4 jaar geleden
Op dit moment midden in een relatiebreuk, dan geniet ik extra van dit mannetje. Kleine Nick van 5-5
4 jaar geleden
We hebben een heel zwaar jaar. In februari mn vader overleden, toen corona ...
Wat een prachtige ogen! Fijn dat je kracht put uit je mooie dochter! Sterkte met alles
4 jaar geleden
Ons kleine Romy van 24-4. Vandaag in m'n armen in slaap gevallen na de vaccinaties❤
4 jaar geleden
Leuk om alle baby's steeds groter te zien worden! Onze lieve tirza lijkt ook iedere dag iets nieuws te kunnen en krijgt steeds meer een eigen karaktertje😍
4 jaar geleden
Reactie op Natasja ennnnnn Romy
Ons kleine Romy van 24-4. Vandaag in m'n armen in slaap gevallen na de vacc ...
Hier een Rosan van 24-4 ook vandaag in mijn armen in slaap gevallen na de prikjes 🙈
4 jaar geleden
Hier een Rosan van 24-4 ook vandaag in mijn armen in slaap gevallen na de p ...
Ach gossie ook al van die rooie wangetjes 😽
4 jaar geleden
Reactie op JS4
Zit lucas bij Pieter post toevallig?
Zie nu je reactie pas. Ja Lucas zit bij Pieter post.