710 Reacties

4 jaar geleden

We hebben een heel zwaar jaar. In februari mn vader overleden, toen corona ...
Ik voel het precies zo, ik krijg het ook mijn strot niet uit. Mijn vader is nu 5 maanden ziek, net zo lang als dat die kleine oud is, en de verwachting is dat mijn vader 2021 niet gaat redden. Door Corona is de kans groot dat ik volgend jaar geen baan meer heb. Van de week tijdens een goede wandeling bedacht ik mij dat dit 100% het leven is. Dit is een jaar dat totaal niet maakbaar is en het ons overkomt. Nu is het de kunst hoe we er mee omgaan. En wat je zegt... de kleintjes houden ons ook sterk, want het gaat door. Wij kunnen dit. 💋

4 jaar geleden

Op dit moment midden in een relatiebreuk, dan geniet ik extra van dit mannetje. Kleine Nick van 5-5

4 jaar geleden

We hebben een heel zwaar jaar. In februari mn vader overleden, toen corona ...
Wat een prachtige ogen! Fijn dat je kracht put uit je mooie dochter! Sterkte met alles

4 jaar geleden

Onze Nikki van 21-4

4 jaar geleden

Odin 🥰 29-04

4 jaar geleden

5 maanden later 😆

4 jaar geleden

Ik deel toch ook nog eens een foto. Onze zoon begint elke dag meer en meer op mij te lijken. Zo fascinerend om te zien, eigenlijk. Hij lijkt echt fel op mij als baby op deze foto.

4 jaar geleden

Ons kleine Romy van 24-4. Vandaag in m'n armen in slaap gevallen na de vaccinaties❤

4 jaar geleden

Leuk om alle baby's steeds groter te zien worden! Onze lieve tirza lijkt ook iedere dag iets nieuws te kunnen en krijgt steeds meer een eigen karaktertje😍

4 jaar geleden

Reactie op Julisa

Knapperd 😍
Aah nu snap ik waar je op doelde toen je zei dat je gereageerd had op mijn foto😅

4 jaar geleden

Reactie op Natasja ennnnnn Romy

Ons kleine Romy van 24-4. Vandaag in m'n armen in slaap gevallen na de vacc ...
Hier een Rosan van 24-4 ook vandaag in mijn armen in slaap gevallen na de prikjes 🙈

4 jaar geleden

Hier een Rosan van 24-4 ook vandaag in mijn armen in slaap gevallen na de p ...
Ach gossie ook al van die rooie wangetjes 😽

4 jaar geleden

Mare van 21-05-2020 groeit als kool.. nu maat 74 en 9 kg 😱😱

4 jaar geleden

Mijn kleine draakje😂😍

4 jaar geleden

Onze Zoey, van 24 april ♡♡

4 jaar geleden

Nell/ 05-05

4 jaar geleden

Lieve Noor geboren op 04-04-2020 Ze groeit zo snel 😲 'ik kan nu zelf de fles wel vasthouden mam'

4 jaar geleden

❤❤❤

4 jaar geleden

Reactie op JS4

Zit lucas bij Pieter post toevallig?
Zie nu je reactie pas. Ja Lucas zit bij Pieter post.

4 jaar geleden

Misschien niet de mooiste foto maar ondanks dat mama het wel een beetje beu was dat meneer om 21:30 nog vrolijk wakker was.. (heerlijk een sprongetje 🥵🤣) heb ik wel dubbel gelegen om deze foto. Meneer in zijn pyjama op de bank.