710 Reacties
4 jaar geleden
Onze lieve schat geboren 24 maart. Vind deze foto zo leuk, alsof hij poseert
4 jaar geleden
O o 13 weken, 64 cm en 7250 wil alleenmaar zitten.. nog meer van deze Buddha’s ze moet op dieet van het consultatiebureau..
4 jaar geleden
Reactie op marjolein19881988
O o 13 weken, 64 cm en 7250 wil alleenmaar zitten.. nog meer van deze Buddh ...
Haha hier ook een dikkiedik! 14 weekjes nu maar vorige week bij consultatie bureau geweest en toen was ze 61,50 cm en 7030 kg. Alleen ze heeft niet op dieet omdat ik haar niet meer geef dan ze nodig heeft dus niemand snapt er wat van. Die trekt denk ik gewoon alles eruit wat er in zit hihi😘
4 jaar geleden
Mijn favoriete foto kan en wil ik hier niet delen, maar dat is de foto waar ze net geboren wordt. Je ziet nog een flats bloed achter haar weg vallen haha. Je ziet mijn vriend spierwit (die viel weg bij de bevalling) en je ziet mij nog helemaal aangespannen van het persen, terwijl ik haar zelf aanpak. Rosan zit nog onder het bloed en ze is nog grijs. Mijn eerste woorden waren dan ook "ze is helemaal grijs ze krijgt geen lucht! ' (heerlijk, aangezien ze inderdaad nog even een paar seconden zuurstof uit de navelstreng kreeg, er was dus niks aan de hand haha). Er ligt zelfs een drolletje onder me (baarkruk) 😂. Het is voor ieder ander waarschijnlijk de vieste foto ooit maar ik vind hem zo prachtig.
4 jaar geleden
Moeilijk om te kiezen, want er zijn zoveel mooie en leuke foto's, maar deze blijft wel favoriet.
4 jaar geleden
Reactie op marjolein19881988
O o 13 weken, 64 cm en 7250 wil alleenmaar zitten.. nog meer van deze Buddh ...
Onze buddha van 11 weken. Lijkt niet zo op de foto misschien maar meneertje is al 6680 gram. Cm weet ik nog niet. Werd gewogen omdat hij een zogenaamde hongerige baby is..
Maar wat belachelijk een baby op dieet.. wat honger heeft moet eten en een baby of klein kind hoeft niet op dieet. Die eet wat die nodig heeft. Wat een onzin zeg.