7 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de tip weleens gehad om een luier er overheen aan te trekken en dan omgekeerd. Schijnt goed te werken met buikslapers

2 jaar geleden

Heb je wel eens luierbroekjes geprobeerd? Dat werkt bij mijn zoontje. Wij gebruiken Pampers Premium Protection Pants maat 5, alleen voor de nacht. Overdag gewone luiers van Etos of Kruidvat. Die Pampers omdat we die van vrienden mochten proberen, werkten en zacht voor zijn huis zijn, zijn we bij gebleven (altijd wel ergens een aanbieding en omdat we ze alleen voor de nacht gebruiken gaan ze lang mee. Maar andere luierbroekjes werken wellicht net zo goed.

2 jaar geleden

Pampers night luierbroekjes is het enige wat bij ons werkt, heb alle andere soorten uitgeprobeerd (Pampers premium protection en baby dry pampers en broekjes en nappy pants), maar enkel met deze blijft hij een hele nacht droog. Een tijdje lukte het ook met een gewone luier maatje 6, terwijl hij overdag maat 5 draagt. Ons zoontje is ook 20 maanden en buikslaper. Een andere mama raadde maandverband in body plakken aan, mr was bij ons niet zo'n succes

2 jaar geleden

Dit heb ik ook ineens sinds kort 😖 gebruik die woezel en pip luiers van Etos al heeeel lang en sinds 4 weken heb ik dit ook echt regelmatig.. heb vandaag grotere rompers binnen gekregen dacht misschien ligt het daar aan ??

2 jaar geleden

Wij hebben ook een buikslaper en gebruiken in de nacht ook de pants van pampers. Overdag gebruik ik gewone luiers van Kruidvat. Ik heb ook wel de pants van Kruidvat geprobeerd, maar heb het idee dat die een minder mooie pasvorm hebben, dus toch voor de nachten die van pampers. Ik hou de aanbieding daarvoor in de gaten en haal dan even een voorraadje.. deze week bijv bij de Lidl 4 pakken voor 18€. Das voor pants van pampers echt een koopje

2 jaar geleden

Super, thanks ladies!

2 jaar geleden

Misschien voor de nacht een maatje groter nemen? Luier 6 die komt da iets hoger op de buik