16 Reacties

茅茅n jaar geleden

Little tikes loop auto?

茅茅n jaar geleden

Ligt ook echt aan het budget! Stapelstein stenen Grimms grote piramide Connetix magna tiles Step Fietsje Wij hebben al zoveel dat mijn dochter op haar 3e verjaardag een abonnement krijgt voor beekse bergen! Hebben we allemaal wat aan haha

茅茅n jaar geleden

Verkleedkleren Dekbedovertrek voor t grote bed Fiets Dingen om letters cijfers te leren Klei knutselspullen Stoepkrijt Belleblaasmachine

茅茅n jaar geleden

Hier krijgt ze een step kinder-hettie (stofzuiger) Boekjes Kruiwagen met attributen (we hebben grote tuin en ze helpt graag) Zelf twijfelen we nog wat we gaan geven. Ik wil heel graag zo'n klimrek met glijplank geven, maar vind ze of heel duur of twijfel aan de kwaliteit 馃槄

茅茅n jaar geleden

1.

茅茅n jaar geleden

2.

茅茅n jaar geleden

Hier het geluk dat ik in februari jarig ben, in maart is haar oma jarig, in april is haar vader jarig en daarna is zij aan de beurt. Ze weet dus precies hoe het gaat met cadeaus krijgen op je verjaardag en ze kan de vraag: wat wil jij voor je verjaardag? dan ook heel goed zelf beantwoorden 馃き Ook heeft ze die grote speelgoedboeken van bol.com, lobbes, en toy champ die je met sinterklaas altijd gratis kunt aanvragen. Hier bladert ze vaak doorheen en zodra ze op verschillende momenten minstens 2x bij hetzelfde item zegt: die wil ik hebben voor mijn verjaardag, dan noteer ik het gelijk (en ze wil echt niet veel hebben, heel mooi om te zien. Ook als ik iets leuk vindt en vraag: zou je dat willen hebben? ..nee). Ook was ze een keer filmpjes aan het kijken en toen kwam er iets voorbij wat ze mooi vond en graag zou willen hebben, maar dat was niet te vinden online, dus dat kon niet. Met stip op 1 staat: een brandweerauto die zelf kan rijden met een ladder die omhoog kan en een sirene die wieuwieuwieuw doet (haar woorden, ze heeft het er al 2 maanden over) en verder wil ze een bal met van die flubberuitsteekseltjes, een knuffel van een lieveheersbeestje, een purse pet (de kat), een klok met een plaatje van een kat erop, een gitaar wil ze ineens heel graag, zonnescherm voor in de auto met Lightning McQueen erop, een grote Percy (dat is de groene van Thomas de Stoomlocomotief), een knuffel van een robot, en een autootje voor papa (ik weet niet of ze dat wil uit liefde voor papa of omdat ze niet meer wil dat papa met haar auto's speelt). Verder krijgt ze stoepkrijt, zo'n priksetje om plaatjes uit te kunnen prikken, een basket en bal voor binnen, kwartet, boeken, loopfiets met 2 wielen, een zelfde soort bal als de bal die ze bij de peutergym altijd heel leuk vindt, en sinds kort kan ze met echte Lego bouwen en nu hebben we vooral Duplo, dus krijgt ze meer Lego, een speelgoedstoplicht die het echt doet, een grote dobbelsteen, Simon Says spelletje met 4 lampjes die je in moet drukken, en nog wat dingen.

茅茅n jaar geleden

Wij gaan voor een houten treinbaan en vragen aan anderen uitbreidingssets.. Ik zelf heb altijd het liefst speelgoed wat bij elkaar hoort / sets. Zoals bijv Duplo/Lego, een keukentje met accessoires etc.. zodat je niet mega veel verschillende dingen hebt waar maar 1 ding van is. 馃槄

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een fiets met zijwieltjes gegeven, hij vindt het fantastisch! Daarnaast hebben we de volgende items gekregen: * puzzels (35 stukjes) * rijgkaarten * memory * bambino loco * krokoloko * zwembroek * rails voor duplo trein * Bobbi boekjes

茅茅n jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Wij hebben een fiets met zijwieltjes gegeven, hij vindt het fantastisch! Da ...
Mag ik vragen watvoor fietsje jullie hebben gegeven?鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Irene94

Mag ik vragen watvoor fietsje jullie hebben gegeven?鈽猴笍
Natuurlijk mag dat! Wij hebben een Loekie fiets gegeven. Nu nog het zadel op de laatste stand met zijwieltjes, maar hij kan er dan ook nog even mee vooruit.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Natuurlijk mag dat! Wij hebben een Loekie fiets gegeven. Nu nog het zadel o ...
Bedankt voor je snelle reactie! Leuk fietsje! Ik zat mijzelf af te vragen of zo'n hogere stang tussenin wel handig is 馃槉 maar ik zie het bijna overal hah!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Irene94

Bedankt voor je snelle reactie! Leuk fietsje! Ik zat mijzelf af te vragen o ...
Dat geeft hier geen problemen. Hij moest even oefenen met opstappen, maar dat gaat prima.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Dat geeft hier geen problemen. Hij moest even oefenen met opstappen, maar d ...
Top!! Bedankt馃榾

茅茅n jaar geleden

Hier o.a. 'Mijn eerste spelletjesdoos' van Haba gegeven, ze vindt het erg leuk en interessant! Wil de doos steeds weer pakken.

茅茅n jaar geleden

Voor onze kleine acrobate toch maar gekozen voor een trampoline.. we hebben er 1 staan, maar dat is een hele oude, met gaten in het 'zeil', geen trapje, geen net erom en eigenlijk ook helemaal verroest. Ze wil er iedere dag op. Nu krijgt ze een goede eigen incl. een net erom zodat ze ook lekker alleen kan springen.. Verder krijgt ze nog boekjes, een step, kruiwagen en gereedschap om in de tuin mee te werken en een mini stofzuiger (zo'n roze hettie), een zazu nachtlamp/slaaptrainer en een set om klittenband armbanden te maken. Als haar broertje straks geboren is wil ik nog iets van een tipitent voor op haar kamertje, zodat ze zich daar kan terug trekken en ook even lekker kan spelen. Nu heeft ze eigenlijk alleen wat knuffels op haar kamer..