9 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben die van Little Dutch. Zijn we heel blij mee. Niet zo'n compact ding. Wel licht, onze mini ging er mee aan de wandel hahaha. Dus hij staat nu vast aan de muur.

2 jaar geleden

We hebben die van Ikea gepimpt en cadeau gegeven in december. Perfect qua hoogte, en je kan ze later nog verhogen met van die dingen die je onder de poten moet steken. Heel tevreden ermee. Qua keukenspullen hebben we een allegaartje van Hema, Lidl, Aldi, Green Toys,…

2 jaar geleden

Dit was het eindresultaat trouwens! We steken achter het rechtse deurtje ook spelletjes/puzzels die we elders niet kwijt kunnen.

2 jaar geleden

Reactie op Lotski

Dit was het eindresultaat trouwens! We steken achter het rechtse deurtje oo ...
Zooo leuk 🥰 Ik las idd al dat ze te pimpen zijn. Is wel leuk idee. Heb je dat gewoon geverfd?

2 jaar geleden

Zooo leuk 🥰 Ik las idd al dat ze te pimpen zijn. Is wel leuk idee. Heb je ...
Het is inderdaad geverfd met lakverf. Het blad is bedekt met plakfolie. De handvaten zijn online gekocht!

2 jaar geleden

Wij hebben die van petit amelie. En de spulletjes erbij heb ik bij de lidl en aldi vandaan. Veelal houten speelgoed

2 jaar geleden

En bij de kruidvat. Bv een broodrooster

2 jaar geleden

Ik heb die van de Ikea tweedehands voor een tientje op de kop getikt! En er zijn bij de Lidl online heel veel leuke houten keukenspulletjes, zoals een verjaardagstaart, fruit enz.

2 jaar geleden

Wij hebben het keukentje van de lidl. Mijn twee dochters spelen er dagelijks mee. Ik vind hem minder mooi dan die van ikea, zeker na het pimpen. Maar ik vind de lidl leuker omdat alles lampjes en geluid bevat. Oventje geeft na een paar seconden een 'ping' dat het eten klaar is, kookplaat maakt een pruttend 'bak-geluid' en de afzuigkap heeft ook een zuig-geluid. Én er zitten lampjes in. Alles gaat vanzelf uit na een paar seconden, dus je hoeft er niet bang voor te zijn dat de batterij leeggetrokken wordt. We hebben het keukentje nu ruim 2 jaar en nog geen batterij hoeven te vervangen. En dit keukentje is trouwens vast ook wel te pimpen...