27 Reacties

5 jaar geleden

Ik zit wat met dezelfde vraag.. hij steekt namelijk alles van zijn speelgoed in zijn mond.. dus ik vrees dat dit voor hem geen groots succes zou zijn. Maar het lijkt me wel een heel leuk cadeau. Hij speelt hier graag kiekeboe 馃槉

5 jaar geleden

Wij hebben de beer v mijn oudste. Ze vind m nu op 2j8m nog geweldig

5 jaar geleden

Ik heb ze allebei, al wel twee jaar geleden gekocht. Waren toen ook bij bol.com te koop. Ze zijn wel echt grappig

5 jaar geleden

Ze speelt graag kiekeboe met papa. Dan is het gieten en lachen, maar zet de olifant op & ze wordt irritant 馃檲

5 jaar geleden

Onze zoon heeft de beer. Begint het nu echt leuk te vinden. Zijn neefje heeft hem ook en is nu 2,5 en speelt er nog mee.

5 jaar geleden

Mijn zoontje heeft het kado gekregen. Hij is bijna acht maanden en vindt het geweldig

5 jaar geleden

Hier ook cadeau gekregen en hij moet hardop lachen om de beer! Die van ons is wel Engels.

5 jaar geleden

Wij hebben de beer in het nederlands! Ze vind hem echt geweldig. De buurjongen heeft de olifant maar die vind ze niks

5 jaar geleden

Super ! Dank jullie wel, dan gaat ie onder de boom ! Heeft iemand toevallig deze? Die ziet er ook erg mooi uit (zazu)

5 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Wij hebben de beer in het nederlands! Ze vind hem echt geweldig. De buurjon ...
Welke is dat ? Ik zis voornamelijk engelse versies

5 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Wij hebben de beer in het nederlands! Ze vind hem echt geweldig. De buurjon ...
Waar vind je die in het Nederlands?

5 jaar geleden

De olifant heeft mooier geluid dan de beer.

5 jaar geleden

Top ! Ik ga deze bestellen en voor de zekerheid die zazu hond. En dan kan ik in het echt bepalen welke leuker is.

5 jaar geleden

Ja, is erg leuk!!! Het geluid is wel hard en in het Engels

5 jaar geleden

Reactie op DRV

Ik heb ze allebei, al wel twee jaar geleden gekocht. Waren toen ook bij bol ...
Zijn die in het Nederlands? Wij hebben de olifant voor een paar euro via ali... Veel winkels via bol leveren ook uit China....

5 jaar geleden

Reactie op Hildje

Zijn die in het Nederlands? Wij hebben de olifant voor een paar euro via al ...
Ja dat vind ik ook het lastige idd. Maar je betaald behoorlijk.En via ali duurt me te lang nu en de kwaliteit vind ik dus meestal daar slecht. Die zazu is tenminste bekend merk en goede kwaliteit (ik heb daar al knuffel van) Maar die Nederlandse beer lijkt me ook oke, goede recensies. Ik heb ze beide besteld en kijk dan welke me beter bevalt. Andere stuur ik gwwoon terug.

5 jaar geleden

Wij hadden de beer (in het Nederlands) gekregen. Maar gevraagd of het retour kon. Het geluid was onwijs hard. En we vonden de stem heel irritant en niet prettig.

5 jaar geleden

Wij hadden de beer (in het Nederlands) gekregen. Maar gevraagd of het retou ...
Ooh nou dat is bij die van mij niet hoor 馃檴