39 Reacties

5 jaar geleden

Hi! Mijn kleintje is nu ruim 18 weken. Wij liepen met hetzelfde probleem en zijn toch overgegaan! Ik merkte gewoon dat hij er echt heel erg aan toe was om dingen te kunnen zien! Ook een dubatti kinderwagen en dat zitje in de ligstand is echt perfect! Hij geniet er zo erg van!

5 jaar geleden

Haha grappig, ik had deze vraag ook gesteld gisteren! Op de kinderwagen staat nu de mand maar daar wilt ze alleen maar ik rechtzitten omdat ze wilt kijken. De meeste zeggen dat je het pas mag doen als ze echt kunnen zitten. Maar ja wat moet ik nu dan?

5 jaar geleden

Wij hebben hem al dik een maand uit de bak en in de semi ligstand van de "stroller". Wij hebben een easywalker harvey 2.

5 jaar geleden

Reactie op kikiidelhaye

Haha grappig, ik had deze vraag ook gesteld gisteren! Op de kinderwagen sta ...
Haha ja klopt! Achja zo liep ik laatst met een kind op me arm en een kinderwagen aan de hand omdat meneer echt niet meer wilde liggen! 😂 ik zou gewoon lekker je gevoel volgen.

5 jaar geleden

Reactie op kikiidelhaye

Haha grappig, ik had deze vraag ook gesteld gisteren! Op de kinderwagen sta ...
Oh wat toevallig! Heb nog gezocht naar soortgelijke topics, maar zie nu die van jou staan idd. De meningen zijn nogal verdeeld, lees ik. Ik moet donderdag weer naar het cb, zal daar ook vragen wat zij adviseren.

5 jaar geleden

Reactie op Prizr

Hi! Mijn kleintje is nu ruim 18 weken. Wij liepen met hetzelfde probleem en ...
Ja precies. M’n gevoel zegt dat het wel kan, in de ligstand sowieso. Fijne wagen hè, de Dubatti! 😊

5 jaar geleden

Reactie op Jildau

Ja precies. M’n gevoel zegt dat het wel kan, in de ligstand sowieso. Fijne ...
Ja echt een heerlijke wagen! En met het zitje in de ligstand kan ie alsnog liggen, op sommige momenten zet ik hem 1 standje rechterop. Dan ligt hij alsnog wel hoor valt reuze mee. Het lijkt een hele grote stap (vond ik tenminste). Het gevoel dat me kleine baby ineens niet meer zo klein is 😬.

5 jaar geleden

Mijn dochtertje is ruim 18weken en ligt nog in de bak. Ze past nog prima en ik vind haar echt nog erg klein om al in stoelgedeelte te doen. Ik heb wel de mogelijkheid om het te doen, (donkey) maar zie de toegevoegde waarde er niet van, aangezien hij dan ook plat moet. Nog maar even genieten van het klein zijn 🥰

5 jaar geleden

Hij past bijna niet meer in de bak en wil veel zien dus wij gaan binnenkort ook wisselen. Ik ben alleen zo bang dat hij dan niet meer lekker kan slapen in de wagen. Mijn zoon is nu 20 weken.

5 jaar geleden

Onze bak wordt omgebouwd tot zitje. Onze 16weken jonge meid heeft al schuin rechtop gezeten dit weekend. Dus niet helemaal rechtop maar achterruit leunend. Normaal moeten ze goed kunnen zitten.

5 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Hij past bijna niet meer in de bak en wil veel zien dus wij gaan binnenkort ...
Ik herken dit echt !! Had dit ook bij mijn zoontje. Met 5 maanden toen overgegaan op de zit gedeelte. En dan meer ik ligstand.. helaas was slapen niet zo een succes en moest die onwijs wennen aan de wagen. Ben toen al snel overgegaan naar een buggy ! Mijn meisje van 4 maandjes slaapt totAal niet in die reiswieg. Alleen de maxi cosie 😒

5 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Hij past bijna niet meer in de bak en wil veel zien dus wij gaan binnenkort ...
Ja daar ben ik dus ook bang voor. Hij slaapt nu nog heerlijk in de bak af en toe tijdens een wandeling. Of zoals nu, als het boven op z’n slaapkamer te warm is leg ik hem ook in de bak neer in de avond.

5 jaar geleden

Hier hetzelfde verhaal.. hebben het zitje erop maar dan helemaal in lig stand gezet.. als we het goed hebben bekeken, ligt hij met de rug recht, alleen de benen omhoog maar ervaart hij als het goed is nergens druk op het lijfje.. Ik vind het wel heel eng .. kan dit al wel? Doe ik hier verkeerd aan? Heb er zeg maar geen schijt aan van; boeie leg hem gewoon daarin 😶

5 jaar geleden

Mijn meisje is pas 4 maanden, maar k ga denk k doen wanneer ze zelf kan zitten

5 jaar geleden

Ik wacht nog even tot ze echt kan zitten. Mijn dochter van 16 weken slaapt niet in de reiswieg, vind alles interessant en slaapt alleen in de maxicosi. Ook wilt ze alleen maar zitten maar toch wacht ik nog even.

5 jaar geleden

Reactie op Anneb

Hier hetzelfde verhaal.. hebben het zitje erop maar dan helemaal in lig sta ...
Ik vind het er niet comfortabel uitzien en het is niet alsof hij nu meer kan zien !? Ik wandel vaak in de ochtend en doe dan lekker de kap naar beneden en kan ze lekker kijken

5 jaar geleden

Wij zijn ook aan het overstappen voor als we langer op pad gaan. In de kinderwagenbak doet ze alleen maar jengelen. Bij ons kan de achterkant van het zitje kantelen in plaats van de hele zitting waardoor ze met de rug naar beneden ook bijna plat ligt. Onze oudste deed na 30 minuten niets anders dan huilen in de wagenbak als we gingen wandelen en ging al helemaal niet slapen. In de zitting was ze veel meer tevreden en viel ze zelfs in slaap na een tijdje. Dit maakte een tijdje op pad gaan opeens mogelijk zonder draagdoek of draagzak.

5 jaar geleden

Reactie op Anneb

Ik doe het ook zo hoor!

5 jaar geleden

Reactie op Anneb

Vroeger wisten ze niet beter en ze zijn ook allemaal groot geworden , ik denk dat er soms teveel eieren onder gelegd worden en we te voorzichtig soms zijn

5 jaar geleden

Reactie op kikiidelhaye

Vroeger wisten ze niet beter en ze zijn ook allemaal groot geworden , ik de ...
Vroeger lagen ze veel langer in kinderwagenbakken juist...