25 Reacties

5 jaar geleden

Ja.. onze doet dat al een maand of 2.. is ze op de KDV mee begonnen .. en doet het nu thuis ook regelmatig

5 jaar geleden

Mijn zoontje heeft wel altijd een knuffeldoekje vast bij het slapen maar legt hem niet op z’n gezicht... is het een licht doekje of een dik doekje ?

5 jaar geleden

Hier ook een hydrofiel monddoekje over zijn gezicht. Maar ik check ook hoor,maar hij heeft ook een speentje in. En in bed mag ie zijn doekje vasthouden maar doet ie hem niet over zijn gezicht alleen in de box.

5 jaar geleden

Vanaf dag 1! Een hydrofiele luier... onze zoon heeft dit ook echt nodig anders valt hij niet in slaap..

5 jaar geleden

Onze dochter doet dit ook. Wij hebben die doekjes van Liewood. Zijn eigenlijk kleine tetradoekjes met een dierenhoofdje eraan. In het begin vonden wij dit ook eng maar ondertussen weten we dat ze er perfect kan doorademen en nemen we het weg of maken we haar mond en neusje vrij als ze slaapt.

5 jaar geleden

Ons ventje legt tegenwoordig ook graag zijn knuffelschaapje (doekje) op zijn gezicht. Niet zo'n dun doekje, maar maak me er niet zo'n zorgen in. Hij is mobiel genoeg ☺️

5 jaar geleden

Ja, die van ons ook. Maar als hij slaapt haal ik het er voorzichtig af. Slaap ik zelf toch wat lekkerder haha

5 jaar geleden

Wij zagen het toevallig op de opvang bij zl. Thuis ook geprobeerd en hij slaapt stukken beter. Soms geef ik hem een hydrofiele luier die ik even bij me heb gedragen. Dan is hij ook stukken rustiger

5 jaar geleden

Ach ja, een knuffeldoekje op haar gezicht wordt ze af en toe wel mee wakker, zal een gevoel van geborgenheid zijn denk ik. Ik laat haar lekker liggen, zo groot is dat ding niet😄

5 jaar geleden

Ze sliep van het zomer ook met haar jurkje over haar gezicht. Nu was dat tule dus dat is geen ramp, maar dat getuigt er wel weer van dat ze het gewoon fijn vindt. 😄

5 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Ze sliep van het zomer ook met haar jurkje over haar gezicht. Nu was dat tu ...
Wat schattig!

5 jaar geleden

Hier valt die ook zo in slaap. Wel ga, ik als hij goed slaapt, naar zijn kamer en dan zorg ik ervoor dat zijn neusje vrij komt te liggen. En in de nacht als hij wakker wordt valt hij tijdens het voeden weer in slaap, dan leg ik hem weg en dan hoeft hij die knuffel eigenlijk niet.

5 jaar geleden

Hier ook eentje die zijn knuffeldoekje over of tegen zijn gezichtje legt. Hier maak ik me eigenlijk nooit zorgen over; deze trekt hij er zelf altijd weer vanaf. Het enige wat ik wél heeeeel erg spannend vind, is als de kleine man zich heeft omgedraaid in bed en met zijn kontje tegen het hoofdschot ligt. Dan kan hij met zijn handjes bij het lakentje en deze heeft hij nu 2x over zijn gezichtje getrokken. Toen was ik er wel als de kippen bij. Maar met zijn knuffeldoekje... neuhhh

5 jaar geleden

Ik weet niet of het te zien is, maar hij ligt hier verwoed met zijn aapje in zijn gezicht te wrijven 🥰 Hij ligt dit vaak even heerlijk te doen en valt daarna vanzelf in slaap. Zo leuk om dit vanaf de bank te kunnen zien.

5 jaar geleden

Onze oudste deed dit ook. En nu doet Casper het ook

5 jaar geleden

Hier ook dametje dat met happy horse konijn en konijn doekje slaapt. Vind t ook echt doodeng.. deed de oren van de knuffels aan de spijlen van het bed vastmaken, maar dan kan ze er niet goed mee knuffelen. Vind het ook lastig pakket.. overdag liggen ze los maar ga ik 10 keer kijken. Durf nu niet goed te slapen

5 jaar geleden

Hier ook zo een. Ik heb me er heel druk om gemaakt in t begin en ook na een kwartiertje t doekje weggelegd. Daar ben ik na een week mee gestopt toen ik in dat kwartier zelf in slaap gevallen was en midden in de nacht wakkerschrok; baby leefde nog met knuffel op zn hoofd dus ik vertrouw er maar op dat t goed gaat 😅

5 jaar geleden

Doet ons meisje ook. Slaapt heerlijk met knuffeltjes op of naast haar gezicht. Ik denk dat dat een geborgen gevoel geeft. Ik ben er niet bang voor