9 Reacties

5 jaar geleden

Ik denk dat dat afhankelijk is van de temperatuur in de koeltas. Zat er geen foldertje met dat soort informatie bij de koeltas?

5 jaar geleden

Ff contact maken met een stewardess. Die helpen je wel met koelen als je een fijne hebt.

5 jaar geleden

Je kan zelf ruiken of het nog goed ruikt. Hoelang is de reis?

5 jaar geleden

https://www.lalecheleague.nl/borstvoeding-abc/artikel/282-bewaren-van-moedermelk Verse melk is buiten de koelkast 8 uur houdbaar. Dus verwacht dat je met een koeltas dit verlengt met een paar uurtjes. Je kan het ook invriezen en nog bevroren in de koeltas doen. Dan heb je wat langere speling qua tijd voor het ontdooit is. Zou t proberen aan te bieden. Als ze weigeren dan is het vaak niet goed meer.

5 jaar geleden

Als je melk afgekolft hebt en je hebt het niet eerst gekoeld hebt kan het zo'n 6 tot 8 uur goed blijven. Gekoelde En weer opgewarmde melk moet binnen een uur gebuikt worden. Afhankelijk van je koeltas hoe lang het goed koud blijft. Wellicht even testen met koelelementen en een flesje water? En ik denk dat de tip van bevroren in een koeltas meenemen ook wel een goede is. Blijft het sowieso langer koud. Maar moet daarna wel binnen 24 uur gebruikt worden.

5 jaar geleden

Ik stak de melk met vrieselement een hele werkdag mee. Zo n 8u vanaf 1e kolfmoment.

5 jaar geleden

Als je op vakantie gaat... is een draagdoek/draagzak onmisbaar! Zeker op het vliegveld. Fijne vakantie!