23 Reacties
4 jaar geleden
Mijn zoontje krijgt Hero pep, machtiging van eigen huisarts. Ben nu ook bij de kinderarts. Hij krijgt in september provocatietest
4 jaar geleden
Ons cb doet dat niet. Want dan heb je nier een blinde test. Ik heb 2 x week op
Week een dag in het Zh moeten komen ene x kreeg hij koemelk endere week nutramigen wat hij gelijk vanf de geboorte heeft gehad. Na die 2weken maakt de kinderarts de uitslag bekend door in de enveloppe te kijken wanneer hij wat heeft gehad. Pepti kan ook prima zijn. Maar daar zit nog wel koemelk eiwit in
4 jaar geleden
Reactie op jokevz
Hou het goed met je zorgverzekeraar in de gaten want je moet testen, als je ...
Heb contact gehad met de zorgverzekeraar en die vergoeden het gewoon, die maand dat we het geprobeerd hebben geld voor hun als testen. Nu is er een nieuwe machtiging uitgeschreven en daarop vergoeden ze weer
4 jaar geleden
Reactie op jokevz
Ja tot ze zeggen het is genoeg, mijn kinderarts gaf aan dat daar nogal eens ...
Goed dat je het zegt, ik zal het in de gaten houden en nog een keer bespreken met de kinderarts.. Ik vond het al vreemd dat het zo makkelijk gesteld werd en ik las dat verschillende mensen naar het zh moesten enz. om te laten testen. natuurlijk ben ik blij dat hij geen bloed meer bij zijn ontlasting heeft sinds die voeding, maar ik vond het wel heel snel geconcludeerd
4 jaar geleden
Reactie op DDD
Wat waren bij jullie de reacties na de testdag
Hier verhoging
Buikkramp
And ...
Wij hadden na 20 ml helemaal onder de uitslag en krijzen 3 uren lang. We zijn gestopt, ik wou niet meer verder. Heb gezegd dat ik de 2 de test dag niet meer wou want het was wel duidelijk! Envelop toen open gemaakt en het klopte 1 x was koemelk, melle is een ander halve week hier door van slag geweest vreselijke kramp onrust en niet kunnen slapen.
4 jaar geleden
Wij hadden eerst nutramigen maar nog steeds reactie. Nu puramino een een happy baby
4 jaar geleden
Reactie op kikiidelhaye
Mijn dochter heeft het ook en krijgt allernova ar
Hoi, ik lees even mee met dit topic omdat ik sinds kort ook een vermoeden heb van koemelkeiwitallergie bij mijn zoontje (4 maand). Pediater raadt ook Allernova AR aan. Helpt dat goed bij jouw dochter? Wat waren de symptomen bij haar?