7 Reacties

3 jaar geleden

Hier is het een paar dagen erg geweest, nu valt het mee maar volgens schema moet ergste nog komen 🙄

3 jaar geleden

Hier ook. Zijn blij als we 3 uur slapen :-0

3 jaar geleden

Ik merk de sprongen hier nooit. Dochter slaapt al bijna een jaar slecht, 3x per nacht er uit is niets 😅

VRIEND

3 jaar geleden

Hier hield het van de ene op de andere dag op. De ene dag nog een monster en de volgende dag was mijn schatje terug. En hij slaapt snachts ineens 7 uur achter elkaar. Dat heeft hij nog nooit gedaan (op 2 keer na en dat was denk ik per ongeluk, toen hij 3 maanden oud was). Hij sliep al 9 maanden lang maar max 2,5 uur aan een stuk, en vaak nog korter. Tijdens de sprong was hij steeds 4 uur achter elkaar wakker midden in de nacht om de hele buurt wakker te gillen. Houd vol! Het komt echt goed. Ik geloofde daar ook niet meer in en mijn mannetje is weer echt zo leuk nu (en ik hoop zo dat het hier goed blijft. Wat is slapen fijn zeg, dat heb ik lang niet meer gedaan 🤣).

3 jaar geleden

Reactie op Iris_28

Hier hield het van de ene op de andere dag op. De ene dag nog een monster e ...
Heel fijn!! Ja slapen kan zo lekker zijn haha. Hoelang heeft de sprong bij jullie geduurd?

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op LouaNicole

Heel fijn!! Ja slapen kan zo lekker zijn haha. Hoelang heeft de sprong bij ...
Het duurde denk ik 4 weken, maar de eerste 2 weken was hij alleen iets geprikkelder en s nachts wat vaker wakker . De laatste 2 weken waren erg. De hele dag door driftbuien, niet willen eten, nergens tevreden mee en s nachts uren achtereen niet meer slapen en veel gillen.

3 jaar geleden

Eindelijk lijkt er een einde aan sprong 8 te zijn gekomen.. al een nacht of 3/4 slaapt ze weer door de hele nacht en wij dus ook, heerlijk. Heeft uiteindelijk ruim 4 weken geduurd