10 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook eentje. Al koorts sinds donderdag bijna een week dus. Het gaat op en af. De ene dag koorts, de andere dag niet dan weer wel. Waarschijnlijk griep, want getest op conrona en twas negatief.

2 jaar geleden

Hier geen koorts, maar wel sinds zondag de waterpokken 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op CindyHe

Hier ook eentje. Al koorts sinds donderdag bijna een week dus. Het gaat op ...
Gussie, zo lang al, wat sneu joh. Hoop dat je kleintje weer snel boven Jan is! Hier heeft niemand corona en ze heeft verder ook geen symptomen, dus dat vermoed ik niet. Maar ze is zondag gestoken door een bij en komt wellicht daardoor... Voetje was ook blauw en ontlasting is wat dunner. Zo zielig als die kleintjes ziek zijn h猫?

2 jaar geleden

Hier geen koorts, maar wel hele waterige diaree馃槵

2 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Hier geen koorts, maar wel sinds zondag de waterpokken 馃槄
Gussie, das ook geen pretje. Lekker veel verkoeling zoeken tegen de jeuk dan maar?

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Gussie, zo lang al, wat sneu joh. Hoop dat je kleintje weer snel boven Jan ...
Enorm. Hier is hij altijd paar weken goed en daar weer een of andere infectie. Bijna maandelijks wel eens koorts 馃槒

2 jaar geleden

Reactie op CindyHe

Enorm. Hier is hij altijd paar weken goed en daar weer een of andere infect ...
Oh joh, arm ventje! Dan mag ik niet klagen zeg. Vrees dat het hier vandaag januari zal starten, dan begint ze bij de PSZ.

2 jaar geleden

Reactie op Wen83

Hier geen koorts, maar wel hele waterige diaree馃槵
Ook sneu, wellicht van de warmte?

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Ook sneu, wellicht van de warmte?
Ja, daar ga ik wel vanuit. Verder is hij heel vrolijk etc, maar hou het wel in de gaten.

2 jaar geleden

Reactie op Wen83

Ja, daar ga ik wel vanuit. Verder is hij heel vrolijk etc, maar hou het wel ...
Zeker die kleintjes drogen sneller uit dan wij. Zolang het velletje goed elastisch blijft (niet langzaam terug gaat als je het tussen duim en wijsvinger pakt) en ze goede plasluiers houden is het ok茅 meende ik. Hier zojuist zonder koorts uit bed gehaald, dus hopen dat het nu wegblijft!