6 Reacties

3 jaar geleden

Dat kreunen heeft onze oudste ook heel erg gedaan. Hij is prematuur geboren en die staan er om bekend veel geluid te maken als ze slapen. Wij hebben ook echt moeten leren het in de nacht te negeren. Hij is nu 2,5 en ik hoor hem nog wel eens 's nachts maar dan slaapt hij gewoon. Ik ben dus bang dat het gewoon wat bij je kindje hoort....

3 jaar geleden

Onze zoon kreunt, maakt 'prrrrt' geluiden en speelt ondertussen met zn speeltje. De ene keer duurt dit langer dan de andere keer. Wij gaan er pas heen als hij huilt of om zn speentje er terug in te doen om t hopelijk wat sneller te laten gaan. Overdag heeft hij hier meer last van dan wanneer hij om 19.00 naar bed gaat. Dan slaapt hij vrijwel meteen. 9 van de 10x word hij na zn eerste slaapcyclus huilend wakker en vaak is dan even troosten en speentje genoeg. Hij slaapt dan meestal zo weer in. Soms word hij in de ochtend rond 5 a 6 uur wakker (eerste voeding is om 8.00 en dan halen we hem ook pas eruit) eigenlijk zetten we dan de babyfoon uit, als hij echt gaat huilen horen we dat wel. Hij slaapt al sinds dat hij 1 maand is op zn eigen kamertje en sinds een maand of 5 doet hij alle dutjes boven, voorheen in de box.

3 jaar geleden

Onze dochter van 8 maanden heeft het ook heel veel gedaan. Ze lag zelf heerlijk te slapen maar ik niet! We merken nu sinds een paar weken dat het veel onder is. Nu hoor ik haar af en toe nog maar gelukkig niet meer elke nacht!

3 jaar geleden

Reactie op DRV

Dat kreunen heeft onze oudste ook heel erg gedaan. Hij is prematuur geboren ...
Daar was ik al bang voor... 🙈 Dag nachtrust van paps en mams! Maar bedankt voor je antwoord!

3 jaar geleden

Reactie op Elinevv

Onze dochter van 8 maanden heeft het ook heel veel gedaan. Ze lag zelf heer ...
Fijn zeg! Hoop dat het bij ons meisje ook stopt, maar heb er een hard hoofd in...

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit ook soms. Meestal krijgt hij vlak er na een tandje bij of heeft hij krampjes. Misschien eens op letten of het dat niet kan zij.