Hoi lieve ouders,
Ons meisje van 8 maanden is al sinds de start een luidruchtige slaper: ze jammert en kreunt in haar slaap. Ze slaapt daarom sinds 2,5 maand op haar eigen kamer, die grenst aan de onze. Maar ik wordt er nog steeds wakker van. Op het CB heb ik een opname laten horen, volgens de arts was het normaal.
Zijn er ouders die dit herkennen? Blijft dit zo? Of verdwijnt dit op een gegeven moment? Alvast bedankt voor de reacties! Ik ga nu snel slapen, om zoveel mogelijk uurtje te pakken! 😉
Wat extra achtergrondinfo:
ze is met 39+4 geboren, opgewekte bevalling ivm stagnerende groei, verminderde doorbloeding via de navelstreng en minder leven gevoel. Bevalling duurde 3 uur, met knip. Eerste maanden hebben we haar ingebakerd omdat ze zichzelf wakker sloeg. Het slapen overdag is altijd al lastig geweest, 's nachts niet. In slaap komen overdag ging vandaag 5 maanden eindelijk beter. Maar ze wordt na elke cyclus wakker en valt dan moeilijk/niet terug in slaap. We zijn van rust, reinheid en regelmaat, maar ik lette ook altijd goed op haar slaapsignalen. Babyconsulente heeft meegekeken, maar had ook geen tips meer. Noemde haar temperamentvol.