53 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb hier hetzelfde probleem, mijn vloer is erg koud. Wat ik nu heb is een grote speelmat op de vloer en mijn salontafel heb ik verplaatst naar een hoek zodat als ze van de speelmat afgaat ze op de vloerkleed terecht komt. En ze heeft ook extra kleertjes aan. Je kan het niet helemaal voorkomen want ze kruipt nu ook naar de gang en keuken en ik kan niet overal matjes en dergelijke neerleggen.

5 jaar geleden

Wij hebben ook een koude tegelvloer, hebben deze bij Wish gekocht. Erg groot, goedkoop en licht. Maar zodra ze echt gaat kruipen, is het denk ik niet te voorkomen dat ze op de vloer terecht komt...

5 jaar geleden

Speeltegels van aliexpress veel goedkoper dan een baby winkel

5 jaar geleden

Wij hebben een 2 persoonsdekbed met overtrek speciaal voor dit doel. Wat warmer en wat meer vering. We hebben een koude (en harde馃槀) houten vloer. Overtrek kunnen we lekker wassen als ze er op spuugt. Ze kan er prima op oefenen en leren kruipen, is ruw genoeg zeg maar. En wel lekker zacht en groot. Wij zijn er blij mee!

5 jaar geleden

Speeltegels van aliexpress veel goedkoper dan een baby winkel
Veel goedkoper maar mogelijk wel met schadelijke stoffen. Ik raad je aan om dit nog even na te kijken als het mogelijk is. https://www.kindengezin.be/nieuws-en-actualiteit/2010/20101216-verbod-verkoop-vloerpuzzel-vloermat.jsp

5 jaar geleden

Lekker laten spelen. Doe hem lekker warm broekje met evt maillot eronder. Gewoon niet al te lange tijd. Ik had eerst ook kleed hier en daar,.maar.ze flikt t steeds om er binnen een minuut naast te gaan. Dus dat heb ik opgegeven En 1x per dag stofzuigen is echt genoeg hoor 馃槄 ze kunnen wel wat hebben. (Of je moet echt beesten hebben die erg verharen of zo)

5 jaar geleden

Ik werk op dit moment nog met haar speelmat en haar boxkleed ervoor omdat ze alle kanten op rolt, haha. Ik wil ook graag zo鈥檔 speelmat van foam op de grond hebben! Maar zodra ze gaan kruipen houdt toch niets ze meer tegen 馃槤

5 jaar geleden

Bij ons hebben we een tapijt bij de bank liggen en daarop leggen we haar speelkleed dus eigenlijk dubbel.. en ze voelt nooit koud aan. En idd ze rolt er af en toe vanaf maar dan schuif ik haar lekker weer terug hihi hierrrrr komen jij

5 jaar geleden

Ik heb een tapijt gekocht..

5 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Ik werk op dit moment nog met haar speelmat en haar boxkleed ervoor omdat z ...
Hahahahahaha dus dit

5 jaar geleden

Wij hebben zo 2 matten van de Ikea. Plooien we 's avonds op en leggen we onder zijn park 馃槉. Maar onze kleine man begint achteruit te tijgeren en gaat dan ook van de mat af 馃榿.

5 jaar geleden

Kinderfysio zei 2 weken geleden tegen ons vanaf nu alleen maar op de vloer laten spelen. Super goed voor de ontwikkeling, meer grip dan op een kleed etc. Lekker met de blote voeten ook ipv sokken. En de koude vloer, daar hoef je je niet snel zorgen om te maken hoor.

5 jaar geleden

Hahahahahaha dus dit
Precies zo! 馃槅馃槅

5 jaar geleden

Kinderfysio zei 2 weken geleden tegen ons vanaf nu alleen maar op de vloer ...
Volgensmij is het op de vloer inderdaad veel makkelijker tijgeren! Hier doen we het niet ivm heel veel haar van de hond en omdat rosan als ze moe is keihard haar hoofd laat voelen en onze vloer heel hard is. Wij hebben van die foam matten!

5 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Veel goedkoper maar mogelijk wel met schadelijke stoffen. Ik raad je aan om ...
Ze verkopen de zelfde in de babywinkel

5 jaar geleden

Ze verkopen de zelfde in de babywinkel
Met 'dezelfde' moet je h茅茅l erg oppassen bij Ali. Ik zeg niet dat het allemaal rommel is, maar ik heb al veel zien passeren 馃様

5 jaar geleden

Ik vind het zelf niet zo erg dat de vloer wat kouder is, maar als Matthias het zat is stort hij zich gewoon ter aarde en laat zijn hoofd vallen. Een boxkleed dempt het dan nog wat, vind het zo sneu op het laminaat 馃槄

5 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Ik vind het zelf niet zo erg dat de vloer wat kouder is, maar als Matthias ...
Haha, rosan dus niet de enige 馃槀

5 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Met 'dezelfde' moet je h茅茅l erg oppassen bij Ali. Ik zeg niet dat het allem ...
Klopt inderdaad. En ze worden niet altijd gemaakt volgens de hier geldende eisen. Denk aan gebruik van verfstoffen of materialen die hier -met goede redenen- niet zijn toegestaan. Was eerder dit jaar in het nieuws: https://www.ad.nl/economie/consumentenbond-veel-onveilige-spullen-bij-webwinkels-aliexpress-en-wish~a685d4ea/#:~:text=Schadelijke%20stoffen,-Er%20zijn%20simpelweg&text=Een%20deel%20van%20het%20speelgoed,keer%20meer%20dan%20is%20toegestaan.

5 jaar geleden

Haha, rosan dus niet de enige 馃槀
Hier ook. Wij hebben een speelmat, die ligt tegen het gewone vloerkleed aan. Soms rolt hij daarop, maar soms precies de 'verkeerde' kant op richting het laminaat.