9 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg! Inmiddels ook kapotte knieën hier..

3 jaar geleden

Wij hebben zoiets.

3 jaar geleden

Hier ook na 1x kapotte knieën.. Heb nu van die matjes bij de action gekocht en zo kan ze naar het gras kruipen. Het is niet de mooiste oplossing maar tot nu toe gaat het goed 😅

3 jaar geleden

Reactie op MandyM

Wij hebben zoiets.
Waar zijn deze van?

3 jaar geleden

Een poepschuivertje hier... weet ook geen oplossing. Een mat leggen kan idd... Maar daar blijft mijn zoon niet opzitten 🙈. Na 1x buiten huppelen en zijn al gaten in zijn broek.

3 jaar geleden

Reactie op Liebeideoot

Waar zijn deze van?
Ik heb ze van AliExpress. Maar ze zijn ook bij bol.com te krijgen. Gezocht op kniebeschermers baby.

3 jaar geleden

Gewoon lekker laten kruipen, ook op blote knieën, ze wennen er aan en zullen voorzichtig doen, of ze leren een andere manier om vooruit te komen. Groot kleed / dekbed zal wat zachter zijn en als ze er af kruipen, zullen ze er vast geen moeite mee hebben. Anders toch een oud spijkerbroekje aan dat t niet erg is dat de knieën stuk gaan.

3 jaar geleden

Reactie op MandyM

Wij hebben zoiets.
Je kan zelf ook oude sokken afknippen. Beetje hetzelfde effect

3 jaar geleden

Gewoon bij zeeman paar spijkerbroekjes halen voor buiten. Je houd ze niet tegen althans die van mij niet. Vanmiddag op blote knietjes ging ze de tuin door heel beheerst en rustig. Lijkt me juist een motivatie om te gaan lopen😆