Onze dochter is bijna een jaar, maar zit nog in de tijger/kruipfase. Het lopen duurt nog wel even.
Hoe doen jullie dat met buiten zijn/spelen? Als t zulk mooi weer is dat lange broeken te warm zijn?
Zit nu in de tuin te stikken, zij joggingbroekje aan maar veel te warm.
Hier ook na 1x kapotte knieën.. Heb nu van die matjes bij de action gekocht en zo kan ze naar het gras kruipen. Het is niet de mooiste oplossing maar tot nu toe gaat het goed 😅
Een poepschuivertje hier... weet ook geen oplossing. Een mat leggen kan idd... Maar daar blijft mijn zoon niet opzitten 🙈. Na 1x buiten huppelen en zijn al gaten in zijn broek.
Gewoon lekker laten kruipen, ook op blote knieën, ze wennen er aan en zullen voorzichtig doen, of ze leren een andere manier om vooruit te komen. Groot kleed / dekbed zal wat zachter zijn en als ze er af kruipen, zullen ze er vast geen moeite mee hebben.
Anders toch een oud spijkerbroekje aan dat t niet erg is dat de knieën stuk gaan.
Gewoon bij zeeman paar spijkerbroekjes halen voor buiten. Je houd ze niet tegen althans die van mij niet. Vanmiddag op blote knietjes ging ze de tuin door heel beheerst en rustig. Lijkt me juist een motivatie om te gaan lopen😆