22 Reacties

5 jaar geleden
Je hebt heel mooie die kwijl slabbertjes bij zeeman en overal voor weinige

5 jaar geleden
Hier ook 10 weken en veel sabbelen op knuistje. Ze wil duimen lukt niet. Maar ook veel speeksel, ik dacht dat het van de reflux kwam, maar zo te lezen niet

5 jaar geleden
Hoii, ik vroeg het bij ons consult bij de osteopaat en belangrijk is dat ze een sterke zuigkracht / zuigbehoefte hebben Indien dit niet het geval is moet je even langs de huisarts want dan kan het eventueel een medische oorzaak achter liggen. Bij ons komt er een tandje door en vandaag het kwijlen. Dochtertje is 8 weekjes oud.

5 jaar geleden
Reactie op marijehvd
Hoii, ik vroeg het bij ons consult bij de osteopaat en belangrijk is dat ze ...
Zo das al vroeg! Ik denk ook dat het zuigbehoefte is. Eerst dacht ik dat hij honger had, maar dan dronk hij niet echt. Speentje wil hij trouwens ook niet. Z’n vuistje vindt ie lekkerder :)

5 jaar geleden
In de oei ik groei app staat: Met ca. 10 weken komt de eerste orale fase. Met de mond kunnen ze veel meer ontdekken als nu met de handjes, die ze nog niet onder controlle hebben. Ze willen dan blijkbaar alles in hun mond stoppen, daarom ook dat kwijlen...omdat de zenuwtjes daar actiever zijn geworden. Is heel normaal blijkbaar 😊. Mijn meisje kwijlt ook zo..is 10 weken

5 jaar geleden
11 weken en tis een en al gepruttel hier 😅 Wel lastig want ze heeft verborgen reflux en soms weet ik niet of ze nou maagzuur wegslikt of speeksel

5 jaar geleden
Reactie op marijehvd
Hoii, ik vroeg het bij ons consult bij de osteopaat en belangrijk is dat ze ...
Nu al een tandje wat vroeg