8 Reacties
3 jaar geleden
In pyjamapapje zitten best veel suikers... mijn zoontje van 17 maanden krijgt als laatste fles met 7 scheppen olvarit achtgranen 12+ maanden en 240 alpro soja, flink roeren dan 1 minuut in de magnetron.... het is soort HSB fles, maar hij slaapt gelijk, vanaf 1900/1930 uur, door tot de volgende ochtend..
Uiteindelijk zal iedereen z'n eigen manier hebben hier mee om te gaan... volg ook gewoon een beetje je moedergevoel❤..
3 jaar geleden
Wij hebben ook een tijdje pyamapap gegeven voor het slapen gaan en hadden toen ook dat hij laat op de avond wakker werd. Ik ben toen overgestapt op weer gewoon een melkfles als laatste fles ipv pyamapap en toen ging hij wel weer doorslapen. Ik had het idee dat er misschien teveel suikers of te vullend is waardoor hij juist energie kreeg ipv slaperig
3 jaar geleden
Reactie op Marata3
Dit zien wij wel zitten om te proberen, welke flessen en maat speen gebuik ...
Ik gebruik dr Brown flessen ( de grootste ) speenmaat 3... tip van flip ; het groene gedeelte wat bij de fles zit kan je eruit laten, met een scherp mesje maak je het kleine gaatje van de speen wat groter anders gaat het er niet doorheen... maak het niet te groot anders gaat het te snel op... door iets meer zuigkracht die je kindje moet gebruiken raken ze ook wat sneller "moe"..