16 Reacties
3 jaar geleden
Zelfde hier, sinds 6 maanden slaapt hij op zijn buik, wij gebruiken luierbroekjes en een maat groter.. soms gaat het goed, afgelopen twee ochtenden nat tot zijn slaapzak.
Ik lees even mee..
3 jaar geleden
Reactie op Boefje
Wij hadden dit probleem ook heel lang. Eerst hielp een maatje groter nog, m ...
Ja ik was vandaag in de kruitvat om die ook te kopen. Want had wel van meer mensen gehoord dat het hielp. Maar die medewerker van de kruitvat rade het juist af omdat het juist minder zou opvangen als een gewone luier... volgens mij had ze er ook geen verstand van haha. Gebruik jij dan pampers baby dry?
3 jaar geleden
Mijn ervaring met luier broekjes zijn slecht maar hoor wel een hoop positieve verhalen. Dus even uit proberen of het voor jullie werkt 🤗
Wat hier goed werkt is een inlegger extra erin, gewoon het goedkoopste maandverband van de Kruidvat o.i.d. ouderwetse dikke lappen zeg maar.
Extra opvang mogelijkheid dus minder kans op doorlekken 👍
3 jaar geleden
Hoi hoi, mijn zoontje slaapt ook altijd op zijn buikje en lekte ook wel eens ooit door. Wij hebben nu de pampers baby dry en premium protection maat 5 maar voor in de nacht gebruiken wij maat 6. Premium protection maat 6 werkt hier super goed omdat deze hoog vallen en toch rondom zijn billetjes goed aansluit. Wij hebben ook getwijfeld om de luier broekjes te proberen maar omdat ons zoontje maar heel smal is waren we bang dat de pampers rondom zijn buikje niet goed zouden aansluiten.
3 jaar geleden
Wij gebruiken Pampers premium protection maat 4 overdag en de baby dry pants maat 4+ 's nachts. Werkt hier perfect.
3 jaar geleden
Wij hebben ook een buikslaper en overdag gebruiken wij de normale pampers premium protection maar 4 en 's nachts de luier broekjes hiervan in dezelfde maat en geen ongelukjes/doorlekken. We hebben wel een smalle baby waardoor de broekjes goed hoog zitten. Anders een maatje groter proberen. Vanuit het ziekenhuis de tip meegekregen, zorg dat z'n piemel naar beneden is gericht., o gaat de urine naar beneden en niet omhoog.
3 jaar geleden
Overdag gebruikt mijn zoontje pamper premium protection maat 4 en 's nachts pampers baby dry pants maat 5. Sinsdien lekt hij bijna niet meer door. Hij is ook een buikslaper.
Heb weleens gelezen dat als je kindje op zijn buik slaapt dat het helpt om zo'n luierbroekje achterstevoren aan te trekken om lekken te voorkomen.
3 jaar geleden
Hier ook een buikslaper en wij gebruiken Pampers nappy pants premium protection, staat ook op tot 12 uur droog. Daarvoor 's nachts gewone pampers en toen was het ook een aantal keer gebeurd. Deze broekjes sluiten lekker hoog aan en bewegen veel beter mee. Ze nogal een woelwater namelijk (net als mama). Doorlekken is sinds we het gebruiken (nu 3 maanden ofzo) nog slechts 2x gebeurd.