82 Reacties
3 jaar geleden
Hier is hij nu 10,4kg met 8.5 maand. Zelf gewogen dan🙈 met 5 maand voor het laatst gewogen en gemeten bij CB toen was hij 70.5cm en 8.6kg. 💪🏻👶🏻 Zoals ik hier van de rest lees hebben wij een big baby dus🤣🤣
3 jaar geleden
Onze dochter met 7,5 maand 10.980 en 75 cm. Nu 9 maanden einde van deze maand weer een weegmoment bij cb. Wij hebben een mini reusje was al groot in de buik.
3 jaar geleden
Onze dochter is 17 september voor het laatst bij het cjg geweest... Wij moeten nu in maart pas weer voor der 11 maanden prikjes...
Heel gek dat iedereen hier tussendoor wel mag komen, ik ga morgen maar even bellen zou het ook wel fijn vinden om een check te hebben
3 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Onze dochter is 17 september voor het laatst bij het cjg geweest... Wij moe ...
Wij moesten eigenlijk as donderdag voor controle 9 maanden. Is afgezegd nu vanwege de maatregelen en krijgen nu telefonisch consult en moet haar thuis wegen en meten
3 jaar geleden
Onze zoon is van 24 april en afgelopen donderdag bij CB gewogen en gemeten: 9,9kg en 75cm.
3 jaar geleden
Wij hebben ook een grote dame 10.9 en 74 cm lang☺️
Heel gek dat sommige zo weinig langs mogen komen wij mogen elke 4 weken langs komen voor wegen en meten en dan de ene keer hebben we een gesprek met de baby dokter op het cb en de andere keer met de stagiair en ik ga eigenlijk altijd alleen maar ze vragen wel eens of papa ook niet mee moet( ik ging er vanuit dat dat niet mocht , maar toch wel) 🤭