7 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg even

3 jaar geleden

Hier een kleine man van 16 maanden en momenteel is qua speelgoed de magnetische dieren een groot succes (SmartMax My First Safari Animals op Bol.com). Verder is hij nu druk bezig met torens bouwen van blokjes en is hij gek op lekker rondbanjeren door de speeltuin.

3 jaar geleden

Ik merk dat spullen weg leggen en rouleren enorm helpt. Dan vindt hij het na een paar weken weer helemaal leuk. Ons zoontje 15 maanden vind zn driewieler en brandweer auto helemaal leuk. Boekjes blokken autootjes en zn keukentje ook. En heeft een elektrische boormachine, met vlagen zijn ze onafscheidelijk 🤣

3 jaar geleden

Hier een klein meisje die nu al groot fan is van poppen. Flesje, geven, mondje poetsen, speentje geven, in bed uit bed enz..

3 jaar geleden

Mijn dochter vind de stapelblokken leuk en de blokkenwagen, die kun je ook lekker hoog stapelen en omgooien. Daarnaast de duwstok en woezel speelt verstoppertje. Vooral met grote zus is dat lachen, gieren brullen. Ook de driewieler / loopauto vermaakt ze zich goed mee en af en toe over gooien en schoppen met de bal. Ook leuk is een baby/popje in de kinderwagen rond scheuren, en dan het liefst stiekem die van grote zus pakken 🤭

3 jaar geleden

Boeken boeken boeken

3 jaar geleden

Wij hebben een grote bak met Duplo, onze zoon vermaakt zich er al maanden mee!