18 Reacties
3 jaar geleden
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-april-2020/cadeau-tips-eerste-verjaardag-oOrXzp
Hier al veel tips.
Hier krijgt ze van familie een glijbaantje, poppenbedje,(ze is gek op haar pop met haar poppenwagen) theeservies van woezel en pip, een woezel en pip liedjesboek, een houten schommel (een die ik vroeger ook had 馃槏 ) en verder weet ik het niet. We willen een huisje of zo geven. En ik vind de trybike tof, maar manlief niet echt geloof ik
3 jaar geleden
Hier precies hetzelfde probleem! Onze kleine uk en houd van klauteren, dus ze krijgt een little tikes speelhuisje.
Van oma een picknick tafeltje. Een wobbel lijkt mij ook niet zo uitdagend en daarvoor vind ik het ook te duur. De meeste andere dingen die veel genoemd worden hebben wij ook al 馃檲
3 jaar geleden
Reactie op DRV
Hier precies hetzelfde probleem! Onze kleine uk en houd van klauteren, dus ...
Ja lastig dan he.
Klauteren is hier ook favoriet. Lekker de maxi cosi in en uit klimmen. Het liefst de hele dag de trap op.
Ik vraag mij ook af of een Wobbel / balansbord genoeg uitdaging bied. Want tja eigenlijk kun je er op staan en heen en weer wiebelen en eventueel vanaf glijden. Mja, glijbaan hebben we buiten ook wel 2 staan 馃檲
Picknick bankje is misschien ook wel leuk ja, zal hier eens om kijken.
3 jaar geleden
Reactie op AHo
Aan zoiets of een treinbaan heb ik ook nog gedacht. Alleen we hebben al zoe ...
Je kan het ook anders aanpakken, gewoon 1 stuk speelgoed (zandbak ofzo) met bijbehoren (schepje enzo) en dan verder echte benodigdheden geven. Hier staat bijvoorbeeld een bordje met zuignap op het lijstje. Ook is kleding handig, een setje dat je normaal te duur zou vinden maar voor nu toch doet ofzo. Ze merken er zelf natuurlijk niet heel veel van
3 jaar geleden
Wij hebben onlangs allemaal van die foam matrasjes gehad met een leuk printje erop (handige schoonmoeder, maar ze zijn ook te koop). Ideaal om onder de bank te leggen voor als de baby erop gaat klimmen, heerlijk klim en speelmateriaal. Kids gebruiken het om op te spelen, nep te slapen, hutjes van te maken, als slee te gebruiken etc. En zelf zit ik er vaak ook lekker op als ik met de kids aan het spelen ben!