39 Reacties

3 jaar geleden

Ja idd nog even bij Next gekeken. Wat een leuke site. Die kende ik niet. Ik las dat t uit Engeland komt ? Is het dan wel vlot binnen ?

3 jaar geleden

Ja idd nog even bij Next gekeken. Wat een leuke site. Die kende ik niet. Ik ...
Soms wel, soms niet. Tot nog toe maar één bestelling gehad waarop ik lang moest wachten.

3 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Soms wel, soms niet. Tot nog toe maar één bestelling gehad waarop ik lang m ...
En hoe snel is het normaal dan ?

3 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Soms wel, soms niet. Tot nog toe maar één bestelling gehad waarop ik lang m ...
Ah balen, ik had iets leuks gevonden, maar als ik t wil bestellen komt t pas over 3 weken binnen.. dat is te laat. Maar ik ga zeker nog eens shoppen daar, want ik heb veel leuke dingen gezien 🥰

3 jaar geleden

Ah balen, ik had iets leuks gevonden, maar als ik t wil bestellen komt t pa ...
Zalando verkoopt ook NEXT. Volgens mij maar een deel van de collectie, maar misschien zit er iets tussen😁

3 jaar geleden

Ah balen, ik had iets leuks gevonden, maar als ik t wil bestellen komt t pa ...
Ah wat jammer. Ja de meeste dingen heb ik max een week later toegekregen. Maar één bestelling liet idd ook 3 of 4 weken op zich wachten

3 jaar geleden

Reactie op DD90

Zalando verkoopt ook NEXT. Volgens mij maar een deel van de collectie, maar ...
Ik heb meteen gekeken, helaas niet die ik wilde, maar geeft niet. Ik zoek met plezier nog even door. En ben erg benieuwd naar het noppies jurkje NKZ

3 jaar geleden

Ik heb meteen gekeken, helaas niet die ik wilde, maar geeft niet. Ik zoek m ...
Dit is maat 80. Ik dacht dat het meer een lang shirtje was, maar het is echt een lang jurkje (ze draagt normaal slobbertruitjes dus nu is ze ineens heel netjes 🤭)

VRIEND

3 jaar geleden

Zara. €18!

3 jaar geleden

Reactie op NKZ

Dit is maat 80. Ik dacht dat het meer een lang shirtje was, maar het is ech ...
Aaahhh dit is wel echt cute 🥰 dank je wel ! Het is wel echt een leuk jurkje 💖

3 jaar geleden

Aaahhh dit is wel echt cute 🥰 dank je wel ! Het is wel echt een leuk jurkj ...
Graag gedaan! Het is echt een leuk jurkje inderdaad, ik heb 'm hier gekocht: https://www.schattigebabykleertjes.nl/

3 jaar geleden

Misschien is sowieso bundleboon ook wel wat voor jou? Heb het nu 2x geprobeerd. Je kan een stijlprofiel aanmaken. En dan stellen zij een paar setjes voor je samen. De eerste keer vond ik 4 van de 12 items leuk.. Maar na de feedback vond ik uit de 2e doos 7 van de 11 items leuk. Ook vaak items die ik nooit uitgekozen zou hebben of voorbij gescrold zou hebben, maar die ik echt geweldig vind. Je betaald alleen voor wat je houd. En alleen voor de kleding stukken, dus geen service kosten. En geen abonnement, je laat ze gewoon weten wanneer je weer een doos wilt. Lijkt nu net alsof ik reclame maak😅. Ben gewoon zelf zo blij met het concept dat ik het wil delen😁. Dit setje ben ik nu helemaal verliefd op

3 jaar geleden

Casper krijgt dit shirt met een spijkerbroekje aan. Verjaardagskleren die hij nog vaker aan kan ☺️

3 jaar geleden

Uiteindelijk heb ik 2 jurkjes gekocht. Een van Noppies en een van Babystyling

3 jaar geleden

Uiteindelijk heb ik 2 jurkjes gekocht. Een van Noppies en een van Babystyli ...
Oooh wat mooi!! Té schattig. Die van Babystyling is ook leuk, zeg! Die ga ik misschien ook wel kopen 😂

3 jaar geleden

Reactie op NKZ

Oooh wat mooi!! Té schattig. Die van Babystyling is ook leuk, zeg! Die ga i ...
Ja die van Babystyling is echt mn favoriet 🥰 Er zitten ook zakken in 😍

3 jaar geleden

Hier ook fan van Babystyling!

3 jaar geleden

Lots of mel (voorheen vrolijke frutsels) maakt echt hele leuke kleertjes! Je kan dingen op haar site bestellen, maar ook met haar in gesprek gaan en zelf stofjes uitkiezen. Super leuk!

3 jaar geleden

Ik ben wat laat met reageren maar ik volg webshopjes via Instagram. Ben zelf gek op Fieppie en TessLiva. Maar ook liefiess (tot mt 80 geloof ik)