64 Reacties
VRIEND
2 jaar geleden
Waar ik laatst zo om moest lachen was toen mijn zoontje voor het eerst iemand in korte broek zag dit jaar. Toen riep hij ineens keihard: "benen, benen, benen" terwijl hij naar de betreffende man wees. Die wist even niet waar hij moest kijken. Iemand die toen lachend voorbij liep met een candybar, werd vervolgens door mijn zoontje aangewezen en kreeg "eten, eten" toegeschreeuwd.
2 jaar geleden
Als ons zoontje tv kijkt zijn dat meestal filmpjes via YouTube.. als we nu zeggen dat de tv uit moet gaat hij naar de tv zwaaien en zegt huh dag Pipo, dag bobo, dag Bumba enz van de dingen die op het hoofdscherm staan..
2 jaar geleden
Mijn dochter zei laatst toen ik een beetje boos werd omdat ze iets deed wat niet mocht "mama lachen"... in de winkels of op straat iedereen die voorbij loopt " hallo mevrouwtje" hallo meneertje".... ook gaat ze nu ineens op handen en voeten door de winkels en dan "kwakkwak"kikker.... 🤣
En ze zegt echt alles maar dan ook alles na en wilt bij alles en iedereen weten "wie is dat" wat is dat" 🤣
Vandaag heeft ze mijn van de kast gegooid dus die is kapot, op het moment dat het gebeurde "sorry mama dat was een foutje" en dan met der hoofd schuin net als een puppy 🤣🤣🤣
2 jaar geleden
Mijn dochter kreeg op haar tweede verjaardag een hoedje van papier en er werd gezongen "lang zal ze leven". Sindsdien noemt ze het hoedje van papier "leven". Ook heeft ze een fase dat ze niet wil delen en alles van "mij" is.
Toen ik het even vasthield en zij het wilde hebben, kwam ze boos naar mij toe en zei "mij leven"🤣🤣
Als ze haar hoedje zoekt roept ze ook wel eens "waar is mij leven?"
VRIEND
2 jaar geleden
Vanmorgen was het meer een combinatie van een woord en een actie waar ik heel erg om moest lachen. We spelen wel eens dat een hapje eten en voertuig is. Vanmorgen zat mijn zoontje zelf pap te eten en ineens roept hij "mooootoooh" (motor) en met bloedserieuze blik beweegt hij zijn lepel van rechts naar links voor zich langs. Hij keek zo verbaasd toen ik in de lach schoot.
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Iris_28
Hihi, doet me denken aan dat mijn zoontje graag pis (vis) wil eten.
Hahaha heerlijk! 😂 Ik geniet zo van deze leeftijd.