64 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Waar ik laatst zo om moest lachen was toen mijn zoontje voor het eerst iemand in korte broek zag dit jaar. Toen riep hij ineens keihard: "benen, benen, benen" terwijl hij naar de betreffende man wees. Die wist even niet waar hij moest kijken. Iemand die toen lachend voorbij liep met een candybar, werd vervolgens door mijn zoontje aangewezen en kreeg "eten, eten" toegeschreeuwd.

2 jaar geleden

Hahaha, heerlijk hè?

2 jaar geleden

Als ons zoontje tv kijkt zijn dat meestal filmpjes via YouTube.. als we nu zeggen dat de tv uit moet gaat hij naar de tv zwaaien en zegt huh dag Pipo, dag bobo, dag Bumba enz van de dingen die op het hoofdscherm staan..

2 jaar geleden

Die van mij heeft iets nieuws, als we in de winkels zijn gaat ie op z'n allerhardst olifantje in t bos zingen 🤣 iedereen kijkt m dan aan, vind ie prachtig

2 jaar geleden

Reactie op Paige

Die van mij heeft iets nieuws, als we in de winkels zijn gaat ie op z'n all ...
🤣 🤣 🤣 Een echt podiumdier in de dop!

2 jaar geleden

Mijn dochter zei laatst toen ik een beetje boos werd omdat ze iets deed wat niet mocht "mama lachen"... in de winkels of op straat iedereen die voorbij loopt " hallo mevrouwtje" hallo meneertje".... ook gaat ze nu ineens op handen en voeten door de winkels en dan "kwakkwak"kikker.... 🤣 En ze zegt echt alles maar dan ook alles na en wilt bij alles en iedereen weten "wie is dat" wat is dat" 🤣 Vandaag heeft ze mijn van de kast gegooid dus die is kapot, op het moment dat het gebeurde "sorry mama dat was een foutje" en dan met der hoofd schuin net als een puppy 🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Mijn dochter zei laatst toen ik een beetje boos werd omdat ze iets deed wat ...
Ohja, mijn dochter deed schopte me eens per ongeluk toen ze lag te klieren. Ze zei toen ook sorry, zo schattig hè?! ☺️

2 jaar geleden

Toen we langs de carwash fietste: ‘de auto is aan het piesen’ 😂😂

2 jaar geleden

Reactie op LoveZoetje

Toen we langs de carwash fietste: ‘de auto is aan het piesen’ 😂😂
🤣 🤣 🤣 Geweldig toch?!

2 jaar geleden

Ik was hem de benamingen van je vingers aan het leren. Dus ik wees naar mijn pink; ‘pink’ goedzo. Toen naar mijn duim ‘dikke pink’ 😂👌🏻

2 jaar geleden

Mijn dochter kreeg op haar tweede verjaardag een hoedje van papier en er werd gezongen "lang zal ze leven". Sindsdien noemt ze het hoedje van papier "leven". Ook heeft ze een fase dat ze niet wil delen en alles van "mij" is. Toen ik het even vasthield en zij het wilde hebben, kwam ze boos naar mij toe en zei "mij leven"🤣🤣 Als ze haar hoedje zoekt roept ze ook wel eens "waar is mij leven?"

2 jaar geleden

Daarstraks tijdens het kijken naar de vliegtuigen (wij gaan als het kan elke woensdagvoormiddag vliegtuigen spotten aan de luchthaven): ‘flietuig heef piemel’. Oké jongen!

VRIEND

2 jaar geleden

Vanmorgen was het meer een combinatie van een woord en een actie waar ik heel erg om moest lachen. We spelen wel eens dat een hapje eten en voertuig is. Vanmorgen zat mijn zoontje zelf pap te eten en ineens roept hij "mooootoooh" (motor) en met bloedserieuze blik beweegt hij zijn lepel van rechts naar links voor zich langs. Hij keek zo verbaasd toen ik in de lach schoot.

2 jaar geleden

Mijn dochter zegt nu regelmatig: "ik wil werken", dan wil ze op mijn thuiswerkplek zitten en op het toetsenbord typen en met mijn stiften/pennen "schrijven"... Laats zei ze ook ineens: ik heb ook een piemel. Ik vragen waar die dan was, toen zei ze: nee, niet waar hihihi

2 jaar geleden

Mijn dochter vindt alles neuk oftewel leuk 😂

2 jaar geleden

Reactie op Lamunchi 🍋

Oooh hahaha 🤭, nu maar hopen dat ze dat niet heel hard roept in het openbaar 🤣

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Lamunchi 🍋

Hihi, doet me denken aan dat mijn zoontje graag pis (vis) wil eten.

VRIEND

2 jaar geleden

Vandaag in de winkel riep mijn zoontje ineens racewagen en wees hij naar de kassa, waar een nietmachine stond 😂

2 jaar geleden

Reactie op Iris_28

Hihi, doet me denken aan dat mijn zoontje graag pis (vis) wil eten.
Hahaha heerlijk! 😂 Ik geniet zo van deze leeftijd.

2 jaar geleden

Reactie op Lamunchi 🍋

Hahaha heerlijk! 😂 Ik geniet zo van deze leeftijd.
Ik ook! Vind het eigenlijk stukken leuker dan de babyleeftijd (maarja, ze sliep moeilijk overdag, was dus oververmoeid en huilde veel... Dus wel logisch ook).