64 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Milagro
Ik ook! Vind het eigenlijk stukken leuker dan de babyleeftijd (maarja, ze s ...
😳 bij ons lijkt ze nu juist lastiger te slapen soms. Vond het wel lekker hoor toen ze kleiner was. Heerlijk weekendje weg, wandelen, ergens eten gaat nu lastiger maar die woordjes, zinnen en de ontwikkeling.. . superleuk! Hier zegt ze nu asjeblieft als ik iets aan haar geef 🤣
2 jaar geleden
Reactie op Hildje
😳 bij ons lijkt ze nu juist lastiger te slapen soms. Vond het wel lekker h ...
Oooh dat heb ik nooit gehad. Sliep alleen in bedje in donkere kamer, of op mij in een donkere kamer. En dan nog veel hazenslaapjes, oververmoeid (sloeg zichzelf wakker met haar armpjes al sinds week 2, dus moeten inbakeren in die belachelijk lange zomer van 2020 die al in de lente begon) en veel huilen... Dus hier juist makkelijker! Kan nu eindelijk ergens heen 🤣
2 jaar geleden
Lach me rot om de uitspraken van die kleine soms. Komt er een ansichtkaart binnen, dus ik vraag aan ons zoontje "wat staat er op de kaart"....antwoord: "letters" 😆 👍
Laatst zaten we in de auto, en hij zei "ik wil rijden", dus ik vroeg "waar gaan we heen rijden dan?"....zegt ie "naar voren" 😜 wijsneus 🤣
2 jaar geleden
Mijn schoonzusje heet Mirte, alleen kan mijn zoontje dat nog niet uitspraken en maakt hij er Titte van.. alleen klinkt het heel vaak alsof hij tiete zegt… laatst op de boot zei die zo ong tegen elke meid die een beetje op z’n tante leek daar is tiete! 😅
2 jaar geleden
De langste en meest duidelijke zin die onze kleine zei was "Marioooo, waar beeeen jeeee?", terwijl hij zijn handen de lucht in gooit en zijn Mario knuffel zoekt :p
Maar sommige woorden kan hij nog niet goed uitspreken zoals "chips", daar maakt hij "pips" van. De eerste keer dat hij dat zei en dat schattige vragende koppie dat hij erbij trok, ik had het niet meer xD
VRIEND
2 jaar geleden
Ik legde net de tuinslang in de tuin maar sloot hem nog niet aan op de kraan en mijn zoontje keek er meteen in. Dus ik legde uit dat er geen water inzat. Kijkt hij me aan en zegt heel serieus: nieuw water kopen.
En van de week toen hij wakker schrok van vuurwerk, vertelde ik dat het al voorbij was. Hij: oh, brandweer geblust.