64 Reacties

VRIEND

2 jaar geleden

Net had mijn zoontje zijn knuffel uit bed gegooid, en probeerde hij erachteraan te klimmen. Dus ik zei streng door de babyfoon dat hij niet mocht klimmen en dat ik de knuffel zou komen geven. Kom ik binnen, vertelt hij me een gepikeerd: "babyfoon is beetje boos". 😂

2 jaar geleden

Reactie op Iris_28

Net had mijn zoontje zijn knuffel uit bed gegooid, en probeerde hij erachte ...
🤣 🤣 🤣 Kostelijk!

2 jaar geleden

Laatst in de lift. Stapt een stoere man met een inieminie hondje in waarop mijn dochter roept "kat!!" Uhh nee lieverd dat is een hondje...alsof het niet erger kon bleef ze voet bij stuk houden "nee mama is kat!!!" 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Natasja Elmira

Laatst in de lift. Stapt een stoere man met een inieminie hondje in waarop ...
🤣 🤣 🤣 Kon de stoere man er om lachen?

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

🤣 🤣 🤣 Kon de stoere man er om lachen?
Haha nee dat was het mooist...dood serieus was hij 🤣

2 jaar geleden

Heerlijk dit! Onze dochter let heel erg op onze gezichtuidrukking. Laatst zat ik op het toilet wat uiteraard regelmatig met gezelschap is. Toen vroeg ze , mama heb je pijn? Als ik een lange jurk aan heb ben ik een zeemeermin🥰 En een paar weken terug waren we op vakantie. Ze liep de kamer in toen ik me aan het omkleden was en toen riep ze : wow mama! Mooie tepels!!

2 jaar geleden

Reactie op DD90

Heerlijk dit! Onze dochter let heel erg op onze gezichtuidrukking. Laatst z ...
Hahaha die laatste opmerking! Prachtig! Goed voor je zelfvertrouwen 😉🤭

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Hahaha die laatste opmerking! Prachtig! Goed voor je zelfvertrouwen 😉🤭
Ja he!! Toch een compliment dat je niet vaak krijgt🤣

2 jaar geleden

Vind je het lekker? - nee mama, vind het heeerlijk. Hij heeft deze week een horloge gekregen. Steeds als we vragen hoe laat het is zegt ie “geen bedtijd” behalve s avonds, dan roept ie “de hoogste bedtijd” en stampt dan naar z’n bedje toe. Als er iets misgaat zegt hij “geeft niet mama”, ook als hij het zelf doet 😂

2 jaar geleden

Werkwoordsvervoeging peuterstyle: Met een hark ga je harken, dus met een gieter ga je 'gieteren' 🤭

2 jaar geleden

Als het regent moet je onder de regenboog (soort pratende boog in speeltuinen voor interactief spel). Ik was hem aan het plagen. "Fietsen moet met de billen op de trappers, de voeten op het zadel, het stuur in de mond en bellen met je neus." "Nee, mama. Voeten op de trappers, billen op het zadel en bellen met de telefoon."

2 jaar geleden

Ik: "De merel zoekt wormpjes en beestjes in het gras. Vogels eten wormen, beestjes en zaadjes." Dochterlief: "Bah, dat is vies!" 🤭

2 jaar geleden

Onze peuter (2,5) vanmiddag tegen mijn moeder tijdens het spelen: ‘kijk omi, ik ben voet aan het ballen!’ Daarstraks toen we thuis waren hoorde ik hem ineens zingen: ‘oeeeh aaj watsjoe aaa donnoooo inieeeedoeeee’. Moest heel even nadenken, maar hij was het refrein van ‘I Want You’ van Savage Garden aan het zingen. Dat hoort hij graag. Hij doet altijd mee met zijn vuist op het ritme van zodra de zang begint. 😆 Vanochtend speelde hij ook dat hij vastzat tussen de salontafel en zetel. ‘Snel, Paul Oakenfold moet mij komen helpen!’. Paul Oakenfold is dus een muzikant die ik al ken sinds mijn puberjaren. Vorige week wou ik er nog eens naar luisteren, en hij was meteen fan en wou constant ‘Paul Ookefold’ horen. :’) Als hij het getik van een klok begint na te bootsen, weet ik meteen welk liedje hij wil horen (A Moment Apart van ODESZA). Dan roept hij kei enthousiast ‘oh, dat is ODESZAAAAA!’ als ik het opzet. Echt, ik vind het heeeeerlijk én hilarisch dat hij zo mee is met mijn muziek. ‘Mama, zet Run Boy Run maar op, dan gaan we samen trappelen met onze voeten’ (doen we dus ook op het ritme mee). Zorgt regelmatig voor grappige en leuke gesprekken. En ik ben blij omdat hij veel van mijn favoriete liedjes ook graag hoort. 💜

2 jaar geleden

Dochter: "Wat zijn we aan het doen mama?" Ik: "We wandelen in het bos." Dochter: "Nee, we zijn op avontuur!" 😂

één jaar geleden

Ik vond vroeger de prietpraat in de Libelle zo leuk om te lezen en daarom vind ik dit topic ook zo leuk. Ik hoop na mijn bijdrage van mijn zoons prietpraat er weer wat meer zullen volgen. Vandaag werd mijn zoon wakker na zijn middagdutje en begon ‘Jingle Bells’ te zingen. Ik zei; Liam, zit dat liedje in je hoofd? Hij zei; nee, het zit in m’n oor. Wij spreken thuis tweetalig Engels-Nederlands. Daarom hebben wij er zo af en toe grappige Engelse uitspraken tussen zitten. Hij was laatst met een schroevendraaier op batterijen aan het spelen. Hij hield het ding op m’n rug en drukte op t knopje zodat het begon te draaien. Hij zei; mama, I screw you.

één jaar geleden

Reactie op Moeder1234

Ik vond vroeger de prietpraat in de Libelle zo leuk om te lezen en daarom v ...
Ooooh whahaha die laatste! 🤣

één jaar geleden

Mijn lieve muppet ging onlangs weer eens op de weegschaal staan. Toen ik vroeg hoeveel ze woog, was het antwoord: "5 en een halve 20". 🤭 heerlijk dit soort dingen

één jaar geleden

Reactie op Milagro

Mijn lieve muppet ging onlangs weer eens op de weegschaal staan. Toen ik vr ...
Realiseer me ineens dat het eigenlijk ook nog klopt: 5 + 10 (AKA een halve 20) = 15 kilo 😲

één jaar geleden

Ons zoontje zegt bij sommige woorden de p ipv de s.. Zo zegt hij ook brandweerman pam ipv Sam. Nou zeiden wij laatst tegen hem van het is brandweerman sam met een s. Nu zegt ons zoontje dus, brandweerman pam met een s 😂

één jaar geleden

Ik: "Ga je op één been staan?" Zij: "Nee, op één voet!" Veel logischer eigenlijk 🤭 Ik had haar met haar op de wc gezet, ze had haar speelgoedtelefoon meegenomen en zei: "Ik ga heerlijk een poepie doen en even bellen."