10 Reacties

2 jaar geleden

Hii! Wat vervelend zeg! Hmm het hoeft niet perse met de luiers te maken hebben, bij ons lag het eerst met name aan de geparfumeerde doekjes.. Welke gebruiken jullie? Smeer je regelmatig ook sudocrem op oid? Wij gebruiken nu waterdoekjes, en gewoon kruidvat eigen merk luiers. Nooit geen problemen meer gehad! Hoop dat het snel overgaat, niet leuk voor zo’n kleintje :(

2 jaar geleden

Ik zou er tijdelijk iets van zinkzalf opsmeren, zodra het over is goed bijhouden met wat sudocrem, of biologische kokosolie (tenzij hij daar natuurlijk niet tegen kan). Dit helpt het opnieuw te voorkomen. Wat ook helpt bij gevoelige kindjes is zelf doekjes “maken” en wassen. Kost natuurlijk wel wat tijd.. Op internet is er wel het een en ander over te vinden, met kokosolie ed. Pampers zijn over het algemeen geloof ik wel goed hoor, wij merkten alleen zelf de kruidvat luier fijner en zelfs zachter te vinden. Het is gewoon een kwestie van uitproberen denk ik! Sterkte ermee!

2 jaar geleden

Ik heb bij zowel pampers premium en baby dry van pampers geen problemen, dus dat is juist wat ik vanuit persoonlijke ervaring zou aanraden. Misschien heeft hij wel een schimmeltje, misschien even laten checken als je denkt dat het afwijkend is.

2 jaar geleden

Jumbo eco of Pampers harmonie werken hier goed

2 jaar geleden

Lillydoo!

2 jaar geleden

Verdiep je eens in wasbare luiers! Wij hebben een zoon met een kwetsbaar huidje, maar nooit uitslag gehad in wasbaar. Bijkomende voordelen: het stinkt veel minder, kost veel minder, geeft veel minder afval. 👍

2 jaar geleden

Hier pampers baby dry. Nooit ergens last van. Een keer toch weer eens een klein pak premium gekocht en het pak was nog niet half leeg of ze had rode billen.

2 jaar geleden

Wij gebruiken al sinds geboorte Kruidvat merk! Geen idee of t er mee te maken heeft maar twee x luieruitslag gehad ofzo, als ie t had gebruikte we even 2 x per dag zinkzalf en de rest van de dag sudocreme en was t zo weer weg.

VRIEND

2 jaar geleden

Dank jullie voor de reacties! Ik ga gewoon een aantal andere merken proberen. En inderdaad ik gebruik vaak zinkzalf er voor en probeer het goed droog te maken na een verschoonbeurt. (gebruik de huggies doekjes en die zijn best nat)

2 jaar geleden

Pampers baby dry gaat hier hartstikke goed! Alleen uitslag als de ontlasting zuur is door tandjes of door eten