8 Reacties

2 jaar geleden

Verschilt wel per situatie maar over het algemeen doet ze het hier best goed! Wellicht een handige tip voor in een winkel : één ding laten pakken en de winkel door laten meenemen. Lukt hier aardig. Haha

VRIEND

2 jaar geleden

Luisteren? Wat is dat? 😂🤣

2 jaar geleden

Hahah hier werken de oren ook alleen als het meneer uit komt 😂

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Marianne213

Hahah hier werken de oren ook alleen als het meneer uit komt 😂
Ik heb een t-shirt voor mijn zoontje met de tekst "mijn oortjes zitten eraan voor de sier".

2 jaar geleden

Reactie op Iris_28

Ik heb een t-shirt voor mijn zoontje met de tekst "mijn oortjes zitten eraa ...
Haha die moet ik hier ook maar hebben denk ik 😂

2 jaar geleden

Hier fases waar het met veel herhaling okee gaat en fases waar we genegeerd worden of een harde NEE of NIET krijgen. Schijnt erbij te horen

2 jaar geleden

Gaat redelijk goed hier. Laats ontdekte ik dat onze zoon veel beter reageert als je zegt "Ik wil niet dat je dat doet" ipv "niet doen", of een "nee, nee". Misschien een kleine nuance, maar het werk hier best goed. Verder verbazen we ons hier soms nog over hoe eigenwijs zo'n kleine nou echt kan zijn.😇 De "nee" fase is duidelijk begonnen.

2 jaar geleden

Vaak gebruik ik de tekst:' Dit hebben wij niet nodig, wil je het terugzetten'. Lijkt goed te helpen bij onze dochter. Werkt voor ons trouwens ook heel goed als ze weer eens keukenkastjes open doet om er wat uit te pakken, "lieverd, wij hebben niks nodig uit de kast, doe de deur maar dicht" . Maar heel af en toe moet er ook wel eens echt NEE geroepen worden hoor! Haha De tip die ik hierboven las over je kind iets geven om vast te houden aan het begin van de winkel is ook een goeie! Geef ze een taak om te helpen, en dat vinden ze geweldig!