Ik heb nu bijna een jaar na de bevalling met keizersnede en 4 maanden helemaal gestopt te zijn met borstvoeding nog steeds last van maandelijkse perikelen. Zijn er meer?
Ik begrijp je vraag niet. Of bedoel je nog GEEN maandelijkse perikelen?
Ik na 6 maanden weer ongesteld. Iets onregelmatiger, tussen 22 en 32 dagen cyclus. Ik hou het bij via een app.
Wat minder pijn als voor mn bevalling verder geen veranderingen, altijd vrij heftig en dat is nog zo.
Heb nog een kinderwens dus accepteer de 'kwaaltjes' er maar van.
Ik geef nog ongeveer 5x bortsvoeding per 24uur.
Ik had mijn bij de 1e na 14maanden terug (1x en direct zwanger) heel licht maar. Nu bij de 2e na dik 11maanden en terug licht. Benieuwd of dat zo licht blijft. Ik geef wel bv.
Na mijn 2e keizersnede werd ik steeds vreselijk ongesteld. Had ook steeds kraamverband nodig. Ook hormonaal een onwijze schommel. Ik heb nu 4 weken geleden een spiraaltje laten plaatsen. Nu hopen dat dit de boel een beetje in evenwicht brengt.
Ik geef nog steeds bv en ben nog steeds niet ongesteld, maar soms ervaar ik serieuze krampen ik vraag me af of dit normaal is dat ik nog steeds nie opgesteld ben geworden. Maar mijn stemmingen zijn soms echt pittig pffff