13 Reacties

3 jaar geleden

Ik begrijp je vraag niet. Of bedoel je nog GEEN maandelijkse perikelen? Ik na 6 maanden weer ongesteld. Iets onregelmatiger, tussen 22 en 32 dagen cyclus. Ik hou het bij via een app. Wat minder pijn als voor mn bevalling verder geen veranderingen, altijd vrij heftig en dat is nog zo. Heb nog een kinderwens dus accepteer de 'kwaaltjes' er maar van. Ik geef nog ongeveer 5x bortsvoeding per 24uur.

3 jaar geleden

juist heel heftig terwijl dat voorheen helemaal niet was..... Ben benieuwd of er meer dames zijn die klachten hebben

3 jaar geleden

Reactie op Hildje

juist heel heftig terwijl dat voorheen helemaal niet was..... Ben benieuwd ...
Ja crazy hoor! Iedere keer bloedbad 😂

3 jaar geleden

Reactie op Stresskiekje1992

Ja crazy hoor! Iedere keer bloedbad 😂
Zou dat normaal zijn?

3 jaar geleden

Bij mij was het heel heftig tot de laatste keer. Een jaar na de bevalling is het weer zoals het was voor de bevalling. Ik duim dat het zo blijft!!!

3 jaar geleden

Reactie op Elinevv

Bij mij was het heel heftig tot de laatste keer. Een jaar na de bevalling i ...
Gelukkig! Ik duim mee. Hoop dat het hier ook goed komt! Heb je ook een keizersnede gehad?

3 jaar geleden

Ik had mijn bij de 1e na 14maanden terug (1x en direct zwanger) heel licht maar. Nu bij de 2e na dik 11maanden en terug licht. Benieuwd of dat zo licht blijft. Ik geef wel bv.

3 jaar geleden

Ik had helemaal niets toen ik borstvoeding gaf. Toen ik ben gaan minderen kwam het op gang, iets tè.....

3 jaar geleden

Reactie op Hildje

Gelukkig! Ik duim mee. Hoop dat het hier ook goed komt! Heb je ook een keiz ...
Nee, dat niet. Heb wel 3 maanden borstvoeding gegeven. Ik hoop dat het bij jou ook snel minder is!

3 jaar geleden

Na mijn 2e keizersnede werd ik steeds vreselijk ongesteld. Had ook steeds kraamverband nodig. Ook hormonaal een onwijze schommel. Ik heb nu 4 weken geleden een spiraaltje laten plaatsen. Nu hopen dat dit de boel een beetje in evenwicht brengt.

3 jaar geleden

Ik geef nog steeds bv en ben nog steeds niet ongesteld, maar soms ervaar ik serieuze krampen ik vraag me af of dit normaal is dat ik nog steeds nie opgesteld ben geworden. Maar mijn stemmingen zijn soms echt pittig pffff

3 jaar geleden

Heb begrepen dat het uit kan blijven zolang je borstvoeding geeft....

3 jaar geleden

Reactie op Hildje

Zou dat normaal zijn?
Ja hoor, heb dat opgezocht en nagevraagd ook! Wel veel minder pijn als vroeger!