25 Reacties

3 jaar geleden

Volg! Ik ben ook benieuwd naar adviezen :D eventueel ook over elektrische modellen

3 jaar geleden

Ik heb een gazelle heavy duty. De cortina familie schijnt ook heel fijn te zijn. Ik heb geen mamafiets gekocht het enige voordeel was de ruimte van het zadel tot het kinderzitje. Alleen was dat voor mij geen meerwaarde

3 jaar geleden

Reactie op Anoukmommersteeg

Ik heb een gazelle heavy duty. De cortina familie schijnt ook heel fijn te ...
Had me laatst even ingelezen. Het frame is ook steviger bij veel modellen en ze zijn voorzien van een stuurslot en een dubbele standaard (zodat de fiets niet zomaar kan kantelen).

3 jaar geleden

Ik vond mijn oude fiets toch fijner dus ga mijn vrijwel ongebruikte mama fiets verkopen (mocht iemand hem willen 😅) hij is van BSP, wel een goede volgens mij idd met stuurslot, bredere en lagere instap en zacht breed stuur. Ik was helaas gewoon te gehecht aan mijn ‘normale’ fiets

3 jaar geleden

Reactie op Kroon27

Ik vond mijn oude fiets toch fijner dus ga mijn vrijwel ongebruikte mama fi ...
Deze heb ik: Bsp La Scala N3 Moederfiets 28 inch. Wel echt een mooi ding.

3 jaar geleden

Ik heb de Gazelle bloom. Erg fijn. Heeft inderdaad een stuurslot en een super stevig standaard. Ik heb hem tweedehands overgekocht, dat kindje van de vorige eigenaar klom zelf zo der fietsstoel in zonder dat de fiets wankelde. Ik merk zelf dat ik wel even struggle met de fiets van en op de standaard zetten, maar dat zal deels gewenning zijn. Ik ben tevreden!

3 jaar geleden

Ik heb een elektrische fiets ! De stella Fiore (2ehands) is een speciale elektrische moederfiets. Toevallig gister binnen gekregen. Ik heb de urban iki voorstoel gekocht. Deze is geschikt op elektrische fiets. Mooi stoeltje ook. (ook de bobike exclusive, maar las niet zulke goede reviews) En gister en vandaag even stukjes geoefend. Was zo leuk 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Lindah1989

Ik heb de Gazelle bloom. Erg fijn. Heeft inderdaad een stuurslot en een sup ...
Deze heb ik gehad toen mijn zoon klein was. Hij fietste heerlijk, maar ik vond hem ontzettend zwaar. Maar verder super stabiel en fijn.

3 jaar geleden

Ik heb als kerstcadeau een elektrische fiets gekregen, de Batavus Wayz E-go Active Plus. Nog even geduld tot mijn zoontje goed zelfstandig kan zitten en dan kunnen we samen op pad 🥰

3 jaar geleden

Ik heb een gazelle miss grace.. Is niet een standaard moederfiets, maar wel een wat breder stuur. Heeft wel ook stuur slot en dubbele standaard.. Voordeel van deze fiets vond ik dat het dus niet een standaard moederfiets waardoor je waarschijnlijk ook nog zult gebruiken als je niet meer een fietsstoeltje voorop hebt.. Als fietsstoeltje heb ik ook de urban iki ☺ fijn stoeltje en kleurde mooi mee met de fiets.. ( heb de zwarte fiets mrt bruine accenten en dat heeft het stoeltje ook)

3 jaar geleden

Reactie op Marianne213

Ik heb een gazelle miss grace.. Is niet een standaard moederfiets, maar wel ...
Ik heb ook de gazelle miss grace. Had hem al voor de zwangerschap (1,5 jaar). We hebben een zitje van bobike.

3 jaar geleden

Dankjewel voor het delen allemaal! Heeft iemand ervaring met fietsen zonder bagagedrager/elektrische fiets waarbij de accu op de bagagedrager zit. Dus dat je zitje gemonteerd moet aan de zadelpen?

3 jaar geleden

Gelijk een zitje voor later erbij aangeschaft!

3 jaar geleden

Ik heb als kerstcadeau een elektrische fiets gekregen, de Batavus Wayz E-go Active Plus met Bobike zitje. Nog even geduld tot mijn zoontje goed zelfstandig kan zitten en dan kunnen we samen op pad 🥰

3 jaar geleden

Reactie op ysdnil88

Dankjewel voor het delen allemaal! Heeft iemand ervaring met fietsen zonder ...
Ik heb een yepp achterzitje die aan de zadelpen vast zit. Zit goed vast en makkelijk te bevestigen

3 jaar geleden

Ik heb als kerstcadeau een elektrische fiets gekregen, de Batavus Wayz E-go ...
Wij hebben dat windscherm en zitje ook. Vind het scherm enorm rammelen als je fiets op andere ondergronden dan asfalt. Heb je dat ook gemerkt? Zoek een oplossing🙈 want dat scherm is wel echt ideaal!

3 jaar geleden

Ik volg ook

3 jaar geleden

Reactie op Kroon27

Ik vond mijn oude fiets toch fijner dus ga mijn vrijwel ongebruikte mama fi ...
Heb je een foto welke precies ?

3 jaar geleden

Reactie op Kindjes2020

Wij hebben dat windscherm en zitje ook. Vind het scherm enorm rammelen als ...
Oh dan ben ik benieuwd! Hebben nog niet gefietst want mijn zoontje zit nog niet zelfstandig. Klinkt wel heel irritant haha

3 jaar geleden

Vandaag deze opgehaald met voor en achter yepp zitjes en windscherm en slaaprol zat er allemaal bij