29 Reacties
3 jaar geleden
Onze zoon draagt echt van alles door elkaar heen, het scheelt zo erg per merk. De ene keer valt het groot uit dan de andere keer. Hij heeft over t algemeen maat 74 maar ook nog wat 68 en ookal wat van maat 80.
Ik kijk eigenlijk gewoon wat er past. En ik koop meestal vooruit, zoals nu heb ik al wat outfitjes maatje 80 liggen voor als 74 grotendeels te klein is. Zelf heb ik ook niet alles in een maat, zo is het wat ik heb gemerkt ook bij babies.
3 jaar geleden
Reactie op Juliehm
Onze zoon draagt echt van alles door elkaar heen, het scheelt zo erg per me ...
Ben blij dat ik niet de enige bzn dat het niet snapt 😂
3 jaar geleden
Heb een truitje in maatje 74 liggen, maar die gaat mijn kleine man pas passen als hij in maatje 86/92 zit.
3 jaar geleden
Reactie op RVB-24
Ik heb werkelijk geen idee, ene moment zit ze in 74, dan weer in 80.. 😂 ik ...
Ben blij dat ik niet de enige ben
3 jaar geleden
Ja ik zit nu ook in een kleding maten dilemma. Ze draagt nog een paar dingen maat 68. Ze draagt ook al maat 74 alleen sommige kleding maat 74 is te groot. Ik koop altijd 1 maat vooruit dus nu moet ik maat 80 kopen. Maar zou dit dan nog winter zijn of al richting de zomer. Ze is van 21 april 🤔
3 jaar geleden
Beter te groot dan te klein toch? Gewoon de mouwtjes en pijpjes opkrullen 😄
3 jaar geleden
Ik kijk ook meer naar wat past en het verschilt ook per merk / stof. Weinig stretch is al snel maatje groter. Ik leg ook wel eens kleding op elkaar om te vergelijken hoe groot het is. Daarnaast hangt ook beetje van de bouw van je kindje af, ons zoontje is bijv. lang en smal.. Dus kan hij kleertjes vrij lang dragen, maar ik denk dat als je kindje wat dikker is je bijv. Al sneller een groter maatje aan moet omdat lengte miss wel goed is, maar te strak zit.
3 jaar geleden
Matthias is 73cm en gaat nu langzaam over naar maat 80. Prenatal en Feetje vallen klein vind ik, Zeeman is juist te breed voor hem. Noppies, Z8 en Hema lopen vaken gelijk op.