29 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje is van 21 april heb voor hem maat 80/86 ook omdat het dan niet zo strak zit wegens die stoma wat hij heeft

3 jaar geleden

Ik vind de slaapzak maten nog verwarrender! 🤯

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Gdnss

Heeft iemand spijkerbroek tips ? Ik heb een spijkerbroek maat 80 van de Pre ...
Wij hebben spijkerbroekjes van Nameit. Zijn meer spijkerlook en wat zachter, ook prettiger met aan en uit trekken. Vallen heel ruim, mijn zoon dracht nu 74/80 maar van nameit nog 68

3 jaar geleden

Reactie op Jazzie

Wij hebben spijkerbroekjes van Nameit. Zijn meer spijkerlook en wat zachter ...
Ook zo een grote man 😁 tnx! Is niet het merk waar ik op gekomen had. Ga ik even wat van bestellen.

3 jaar geleden

Reactie op Gdnss

Heeft iemand spijkerbroek tips ? Ik heb een spijkerbroek maat 80 van de Pre ...
Ik vind deze van de Hema fijn, is er in meerdere kleuren. Ook handig is het elastiek in de broek rand waardoor je het strakker of losser kunt maken.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Ik vind deze van de Hema fijn, is er in meerdere kleuren. Ook handig is het ...
Deze heb ik ook, maar bij mijn zoon zitten die in de lengte perfect maar bij de buik veel te ruim, ook als ik het elastiek op zn smalst zet 😔

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Gdnss

Ook zo een grote man 😁 tnx! Is niet het merk waar ik op gekomen had. Ga ik ...
Deze is echt super! 😃

3 jaar geleden

Reactie op Jazzie

Deze heb ik ook, maar bij mijn zoon zitten die in de lengte perfect maar bi ...
Oh, bij Matthias zijn ze juist nog te lang.

3 jaar geleden

Ik heb een jog denim van de zeeman, super fijn broekje.. Heb deze in maatje 68 gekocht..Kon die met 62 al aan want stond bij dat model stoer met omgeslagen pijpjes.. Hij zit nu zo ong in 74, maar past dit broekje nog steeds.. En voordeel niet duur, 7,99 en als ik zie hoeveel al gedragen is, is de stof ook nog steeds mooi. Heb hetzelfde broekje ook alvast in maatje 80 liggen,dus die zal die ook nog lang kunnen dragen.