12 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, hoe is het nu?

2 jaar geleden

Reactie op LoveZoetje

Hoi, hoe is het nu?
Sinds gister weer over. Het lijkt alsof het om de zoveel dagen komt

2 jaar geleden

Hoi, Om je gerust te stellen: bij mijn eerste zwangerschap had ik elke maand rond dezelfde tijd van de menstruatie krampjes alsof ik weer ongesteld moest worden. Daarna gaat het over zonder bloed. Je lichaam moet denk ik wennen aan het feit dat de menstruatie uitblijft. De meeste die zwanger zijn hebben dit niet gehad ikke wel. Tot ongeveer iets van 7 maanden en daarna voel je er niet zoveel meer van.

2 jaar geleden

Vraag anders extra vroege echo aan, voor je eigen gemoedsrust. Mocht ik destijds ook. Weet hoe gespannen je nu kunt zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Vraag anders extra vroege echo aan, voor je eigen gemoedsrust. Mocht ik des ...
Ja heb ik gehad vanwege meerdere miskramen. Maar het blijft gewoon zo rot gevoel waar je toch angstig van word 😬

2 jaar geleden

Reactie op Melisssa89

Ja heb ik gehad vanwege meerdere miskramen. Maar het blijft gewoon zo rot g ...
Ja herkenbaar. En? Hoe is het nu? Als ik vragen mag... Anders gewoon lekker door berichtje negeren hoor, geen probleem. Hier elke maand weer hoop en helaas ook elke maand weer een teleurstelling... Blijf toch hopen, misschien tegen beter weten in.

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Ja herkenbaar. En? Hoe is het nu? Als ik vragen mag... Anders gewoon lekker ...
Ja hier gaat het opzich goed. Gevoelens blijven wisselend 😥 ik denk dat het ook niet gek is na veel miskramen en buitenbaarmoederlijke zwangerschappen. Vandaag weer een aantal uur krampen gehad nu lijkt het allemaal rustig moet zeggen dat ik vandaag ook niet even heb gelegen wat ik de afgelopen week wel heb gedaan omdat ik zo moe was. Vervelend om te horen ben je al lang bezig ? Eerder zwanger geweest ? Geef de moed niet op ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Melisssa89

Ja hier gaat het opzich goed. Gevoelens blijven wisselend 😥 ik denk dat he ...
Jeetje heftig hoor meis. Moeilijk om dan te kunnen genieten van je zwangerschap hè? Ik heb 'slechts' 2 miskramen gehad en gelukkig 1 succesvolle zwangerschap. Ze is echt ons wondertje. Maar word helaas ook niet makkelijk zwanger. Alweer in ziekenhuis geweest, maar onze kansen worden met IUI blijkbaar niet groter dan op natuurlijke wijze. Kansen op natuurlijke zwangerschap zijn nog 'hoog genoeg'. Mag in januari voor een HSG en als het nog niet gelukt is, dan kunnen we in maart weer terecht...

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Jeetje heftig hoor meis. Moeilijk om dan te kunnen genieten van je zwangers ...
Ja heel moeilijk. Heb wel een dochter van 15 dat was een cadeautje 🙈 oef ook bekend met miskramen dus 🥹 vind die ziekenhuizen soms zo lastig heb zelf 4 jaar in het traject gezeten daar en kreeg altijd te horen ja domme pech het komt een keer goed… tot ik vorig jaar bij de huisarts was en me b12 liet checken die zat onder de 100 toen ging ik is op internet kijken nou toen ben ik geschrokken hoor en wat bleek in het ziekenhuis hebben ze dat nooit gecontroleerd. Kwam voorheen niet verder als 6 weken en zit nu in de 9e week 🤞🏻 mag ik vragen in welk ziekenhuis jij loopt ?

2 jaar geleden

Reactie op Melisssa89

Ja heel moeilijk. Heb wel een dochter van 15 dat was een cadeautje 🙈 oef o ...
Kan dat via een DM? Blijf liever anoniem op internet op internetforums 😉

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Kan dat via een DM? Blijf liever anoniem op internet op internetforums 😉
Snap ik. Geen idee hoe dat werkt en of het kan 😅

2 jaar geleden

Reactie op Melisssa89

Snap ik. Geen idee hoe dat werkt en of het kan 😅
Kan niet vinden helaas. In een streekziekenhuis op de Veluwe in ieder geval.